محرومیت بیله سوار از حداقل حقوق خود به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه این شهر، ضمن قدردانی از استاندار اردبیل و هیئت دولت و قبول سفر آیت الله رئیسی جهت سفر به استان اردبیل، خواستار تشکیل شورای اداری در […]

محرومیت بیله سوار از حداقل حقوق خود

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی – سیاسی جمعه این شهر، ضمن قدردانی از استاندار اردبیل و هیئت دولت و قبول سفر آیت الله رئیسی جهت سفر به استان اردبیل، خواستار تشکیل شورای اداری در شهرستان مرزی و محروم بیله سوار شد.

وی در ادامه با اشاره به روحیه محرومیت زدایی آیت الله رئیسی و هیئت دولت، از رئیس جمهوری خواست اولویت سفر خود را در استان، به مناطق محروم روستایی و عشایری شهرستان مرزی بیله سوار اختصاص دهد.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه خطاب به مسئولان استانی گفت: مسئولان استانی در توسعه استان نگاه عادلانه داشته و تمام مناطق استان را از مواهب نظام به صورت مساوی بهره مند سازند.

حجت اسلام عزیزی در ادامه تصریح کرد: محرومیت شهرستان بیله سوار غیرقابل تصور است و تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار می‌تواند آلام بخش این محرومیت باشد.

امام جمعه بیله سوار در پایان خطاب به شورای نگهبان گفت: شورای محترم نگهبان در جهت صیانت از نظام و انقلاب، رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رصد نموده، با سلطه طلبی، زیاده خواهی و مانع تراشی آنان در جهت تولید و اشتغال برخورد قاطع و جدی داشته باشد.