لیگ کشتی اردبیل از آبان ماه آغاز می‌شود به گزارش اخبار اردبیل  , عبدالرضا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تلاش کردیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی‌گیران شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی کنیم که به دلیل شرایط کرونایی فضای برگزاری مسابقات فراهم نشد. وی تصریح کرد: با فروکش کردن […]

لیگ کشتی اردبیل از آبان ماه آغاز می‌شود

به گزارش اخبار اردبیل  , عبدالرضا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از ابتدای امسال تلاش کردیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی‌گیران شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی کنیم که به دلیل شرایط کرونایی فضای برگزاری مسابقات فراهم نشد.
وی تصریح کرد: با فروکش کردن بیماری کرونا و مجوزی که ستاد کرونا خواهد داد، در آبان ماه تلاش می‌کنیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی‌گیران مناطق مختلف استان اردبیل آغاز کنیم.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل به کسب مدال طلای کشتی‌گیر نونهال اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشوری اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در رشته کشتی روزهای گذشته در لرستان برگزار شد و کشتی‌گیر وزن ۷۵ کیلوگرم اردبیل همایون فیضی توانست در جایگاه اول قرار گرفته و مدال خوش رنگ طلا را کسب کند.
اقبال از مربیان جوان و خوش‌فکر تیم نونهالان کشتی استان اردبیل قدردانی کرد و افزود: امیدواریم تیم نوجوانان نیز که به زودی عازم مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد مدال‌های خوش رنگی را برای این استان کسب کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما همچنان چشم انتظار حمایت مسئولان استان از کشتی به عنوان ورزش اول استان هستیم و در این زمینه از استاندار جدید انتظار مساعدت و یاری بیشتر داریم.
اقبال اضافه کرد: با شناختی که از استاندار جدید اردبیل در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی داریم، امیدواریم استاندار اردبیل پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم را از کشتی به عنوان ورزش سرآمد استان داشته باشد تا با شناسایی استعدادها و نوسازی خانه کشتی بتوانیم نسل طلایی را برای کشتی استان آماده و مهیا کنیم.