ضرورت توسعه خدمات فن‌آورمحور در دستگاه قضایی اردبیل به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرگزای هاریکا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در نشست هم‌اندیشی با مسئولان قضائی استان بر لزوم خویشتنداری و پرهیز از خشم و تندی در مواجهه با اصحاب پرونده و ارباب رجوع تاکید نموده از تلاش‌های شبانه روزی و جهاد گونه قضات […]

ضرورت توسعه خدمات فن‌آورمحور در دستگاه قضایی اردبیل

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرگزای هاریکا، حجت الاسلام حسین کثیرلو در نشست هم‌اندیشی با مسئولان قضائی استان بر لزوم خویشتنداری و پرهیز از خشم و تندی در مواجهه با اصحاب پرونده و ارباب رجوع تاکید نموده از تلاش‌های شبانه روزی و جهاد گونه قضات و کارکنان قدردانی کرد.
وی با اشاره به نقش مهم و حیاتی دادگاه‌های تجدید نظر یادآور شد این نقش مهم ایجاب می‌کند تا قضات تجدید نظر با علم، تخصص و دقت مضاعف اقدام به صدور آرای قضائی نمایند.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه محور عمل در دستگاه قضائی، قانون است گفت: وظیفه دستگاه قضائی بر این است تا ضمن عمل بر قانون، بر نحوه اجرای صحیح قانون در سایر نهادها و دستگاه‌ها نظارت کرده و در صورت مشاهده موارد تخلف با خاطیان برخورد نماید.
حجت الاسلام کثیرلو سند تحول قضائی را یکی دیگر موضوعات مهم عنوان نمود که در این سند بر بهره مندی بیش از پیش از فناوری‌های نوین و دادرسی‌های الکترونیکی تاکید شده که الحمدالله دستگاه قضائی استان در راستای عمل بر اساس سند تحول قضائی از پیشگامان استفاده از فن آوری های نوین و به ویژه دادرسی‌های الکترونیکی بوده است.
رئیس کل دادگستری استان هم چنین اتقان آرا را یکی دیگر از موارد مهم عنوان نمود که ضرورت دارد قضات استان توجه و اهتمام ویژه و بیش از پیشی در این خصوص داشته باشند.