صدور ۳۰ هزار کارت اهدای عضو در اردبیل در اخبار اردبیل ، مجید محمد غریبانی در مصاحبه با خبرنگار هاریکا اظهار داشت: در تاریخ ۲۱ اسفند ماه، یازدهمین مورد اهدای عضو در استان اردبیل امسال به ثبت رسید که طی آن اعضای یک دختر ۲ ساله به نام نازنین زهرا بهرام پور به علت تشخیص […]

صدور ۳۰ هزار کارت اهدای عضو در اردبیل

در اخبار اردبیل ، مجید محمد غریبانی در مصاحبه با خبرنگار هاریکا اظهار داشت: در تاریخ 21 اسفند ماه، یازدهمین مورد اهدای عضو در استان اردبیل امسال به ثبت رسید که طی آن اعضای یک دختر 2 ساله به نام نازنین زهرا بهرام پور به علت تشخیص و تأیید درگذشت. یک مغز اهدا شد
وی افزود: تعداد اهدای عضو در اردبیل در سال 2009 معادل 23 مورد بود که در این راستا به لطف فعالیت انجمن های فعال در بحث تهیه اندام در استان اردبیل ، این استان از نظر میزان رتبه نخست در سال 1998 بود. شناسایی و تشخیص بیماران مرگ مغزی. در کشور خریداری شده است.
این مقام مسئول افزود: شیوع تاج گذاری و افزایش تعداد بیماران در کشور به طور قابل توجهی تغییر کرده و باعث کاهش میزان اهدای عضو شده است ، در این راستا مقایسه آمار اهدا در سال 98 با سال جاری در استان اردبیل نشان می دهد 60٪ اهدای عضو. ما منطقه ای داشتیم.

30000 اردبیلی کارت اهدای عضویت دریافت کرده اند

رئیس واحد تهیه اندام و بافت پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با همکاری انجمن اهدای اعضای بدن ، معتمدین ، ​​روحانیون برجسته و فعالان اجتماعی در بحث تبلیغ و اعتقاد در بین مردم در بحث از پاداش اهدای عضو ، خوشبختانه استان اردبیل در سال 1998 تقدیم به خود.
به گفته غریبانی ، مسئله اهدای عضو اکنون در اعتقادات و فرهنگ بومی استان کاملاً ثابت شده است ، به طوری که در سال 1998 ، 10 هزار نفر کارت اهدای عضو را با استفاده از ظرفیت ایجاد غرفه های اهدای عضو ، فقط در شهرها دریافت کردند.
وی همچنین از آمادگی بالای مردم استان برای همراهی در اهدای اعضا خبر داد و گفت: نامزدهای دریافت این کارت می توانند با جستجوی عبارت ساده “اهدای عضو اردبیل” در مرورگرها به سایت اهدای عضو اردبیل معرفی شوند که می تواند انجام شود فقط با کلیک کردن بر روی لینک اطلاعات شخصی خود را وارد کنید و پس از ثبت نام نهایی ، به واحد تهیه اعضای بدن در معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنید تا از نظر فیزیکی کارت خود را درخواست کنید.
رئیس واحد تهیه اندام و بافت پیوندی دانشگاه علوم پزشکی استان از حضور و همکاری اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در ترویج و تبیین رویه ارزشمند اهدای عضو قدردانی کرد و یادآور شد: حضور فعال خبرنگاران در حوزه اعضا فرهنگ مسئله مهمی است. امیدواریم این تعامل با روند روزافزون ادامه یابد.