روند اعطای تسهیلات در نمین شتاب بیشتری می گیرد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل روند اعطای تسهیلات در نمین شتاب بیشتری می گیرد به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی صبح پنجشنبه در جلسه مشترک ادارات و بانک‌ها اظهار کرد: ادارات و بانک‌های عامل از تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان جهت افزایش […]

روند اعطای تسهیلات در نمین شتاب بیشتری می گیرد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل روند اعطای تسهیلات در نمین شتاب بیشتری می گیرد به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی صبح پنجشنبه در جلسه مشترک ادارات و بانک‌ها اظهار کرد: ادارات و بانک‌های عامل از تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهرستان جهت افزایش تولید و اشتغال استفاده کنند و با تمام توان به دنبال رفع موانع و آسان کردن شرایط ارائه تسهیلات باشند.
وی گفت: چندین سال است رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولید و اشتغال تاکید دارند؛ بنابراین متولیان اشتغال و تولید باید در اجرای مصوبات تمام تلاش خود را به کار گیرند.
امینی با اشاره به اینکه مسئولان شخصاً مشکل متقاضیان را پیگیری کنند افزود: ارگان‌ها قبل از معرفی متقاضیان به بانک، با همکاری بانک‌ها حساب بانکی متقاضی را ارزیابی کرده بعد به بانک معرفی نمایند تا ضمن اصلاح آمار، کلیه تسهیلات جذب گردد.
وی با تاکید بر اینکه کوتاهی کارشناسان بانک در اعطای تسهیلات قابل قبول نیست افزود: بانک‌های عامل در قسمت تسهیلات کارشناس توجیه شده و کارآمدی را به کار بگیرند.
فرماندار شهرستان نمین به تسهیل در پرداخت وام‌های تکلیفی اشاره و بیان کرد: در تلاش هستیم سرمایه گذاران را متقاعد کنیم حساب‌های در گردش خود را از بانک‌هایی که تسهیلات گرفته‌اند استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری جذب اعتبارات توسط ادارات و بانک‌ها قابل قبول است، اظهار کرد: ادارات و بانک‌ها در سال ۱۴۰۱ برای دریافت تسهیلات با تمام توان و همه جانبه پی‌گیری کنند. امیدوارم خبر روند اعطای تسهیلات در نمین شتاب بیشتری می گیرد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 12:46:45