رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: تعهد اشتغال در سطح شهرستان با نظارت فرمانداری و در قالب ادارات تعاون، کار، رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت […]

رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین طیب امینی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: تعهد اشتغال در سطح شهرستان با نظارت فرمانداری و در قالب ادارات تعاون، کار، رفاه اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت و بانک‌های عامل انجام گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه اشتغال را باید به طرف روستاها ببریم بیان کرد: اجرای طرح‌های خرد و خانگی مبتنی بر پتانسیل‌های منطقه‌ای و راه‌اندازی کارگاه‌های خرد، محور فعالیت فرمانداری و بنیاد برکت خواهد بود.
امینی تصریح در کار سرمایه گذاران را امری ضروری تلقی کرد و افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت در دریافت استعلام‌ها، در یک زمان مشخص و با هماهنگی سرمایه گذار، کلیه دستگاه‌های اجرایی مربوط در قالب میز خدمت در محل طرح حضور پیدا کرده و اعلام نظر خواهند کرد.
وی ادامه داد: ۲۳۱ طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان اشتغال پایدار توسط طریق کمیته امداد در نظر گرفته شده است که اعتبارات تعدادی از این طرح‌ها پرداخت و مابقی در شرف پرداخت است.
فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه تسهیلات به طرح‌هایی داده می‌شود که توجیه اقتصادی دارند افزود: بنیاد برکت بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال فرعی پایدار روستایی پرداخت کرده است.
امینی به پرداخت تسهیلات توسط بانک‌های عامل اشاره و گفت: پرداخت تسهیلات از طریق بانک‌های عامل با هماهنگی فرمانداری صورت می‌گیرد و در موقع پرداخت و بعد از پرداخت نیز نظارت خواهیم داشت. امیدوارم خبر رشد ۳۰ درصدی تحقق تعهد اشتغال در نمین براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 18:49:18