راه مقابله با جنگ نرم دشمنان جهاد تبیین است به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  راه مقابله با جنگ نرم دشمنان جهاد تبیین است , به گزارش هاریکا خبر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مشگین‌شرقی اظهار کرد: تاکید و تقویت هر چه بیشتر عناصر قدرت از جمله […]

راه مقابله با جنگ نرم دشمنان جهاد تبیین است

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  راه مقابله با جنگ نرم دشمنان جهاد تبیین است , به گزارش هاریکا خبر، حجت‌الاسلام حسن صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مشگین‌شرقی اظهار کرد: تاکید و تقویت هر چه بیشتر عناصر قدرت از جمله علم اقتصاد، معیشت، رفاه عمومی، فرهنگ، سبک زندگی اسلامی فرزندآوری و تفسیر نسل، ایمان اتحاد هر چه بیشتر اعتماد به نفس امید به باور، قدرت دفاعی، نظامی، هسته‌ای و… می‌تواند ما را در برابر تهاجمات گسترده غرب قوی‌تر کند.
وی تصریح کرد: در طول تاریخ سنگین‌ترین تهاجم و جنگ نرم را بر علیه ما به راه انداخته‌اند که تنها راه مقابله با این جنگ نرم، جهاد تبیین است.
امام جمعه مشگین‌شرقی گفت: همه ما وظیفه داریم با سخن نو، شیوه نو، ابتکار و نوآوری، خلاقیت هر چه بیشتر در منابر و مداحی‌ها، تریبون‌ها، ارزش‌ها، مفاهیم عالی و دینی، سبک زندگی اسلامی، محیط زیست و خانواده را تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام صفری از اقدامات و عملکردهای خوب دولت در بخش‌های مختلف از جمله افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران تقدیر کرد و افزود: مقابله و مبارزه با متجاوزان به اراضی ملی و راه‌اندازی بیش از ۱۰۰ واحد کارگاه تولیدی و کارخانه، برنامه‌ریزی برای رفع فقر مطلق، معیشت و رفاه عمومی، مقابله با گرانی، صدور مجوزهای کسب و کار و تسهیل در روند کارآفرینی از جمله اقدامات شایسته دولت است که می‌تواند زمینه را برای رونق معیشت و اقتصاد مردم هموار کند.
وی خواستار رفع مشکل اساسی مردم بخش مشگین‌شرقی در عدم برخورداری از انشعابات آب و گاز شد و خاطر نشان کرد: ساکنان خارج از محدوده شهری و روستایی مدت‌های طولانی است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند که دادستان و فرماندار شهرستان قول مساعد برای برخورداری خانواده‌های محروم منطقه را از این نعمت داده‌اند.
حجت‌الاسلام صفری اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ خانوار مشکل انشعاب آب و گاز دارند و هیچ اداره‌ای نباید در این مسئله تعلل کند.
وی بیان کرد: در آستانه عید نوروز و استقبال از مسافران نوروزی طرح شهر پاک، هوای پاک و فضای پاک با جمع‌آوری زباله‌ها اجرا شده و شهر برای استقبال از مسافران نوروزی آماده می‌شود.
امام جمعه مشگین‌شرقی با تشکر از شهرداری شاهرود بابت پرداخت قسمتی از معوقات کارگران شهرداری ادامه داد: در آستانه عید نوروز و ورود مسافران به این شهر امیدواریم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم از سوی علوم پزشکی انجام شود.