دستگاه‌های برتر استان اردبیل تجلیل شدند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل عصر شنبه در مراسم تجلیل و تکریم از دستگاه‌های برتر استان اردبیل اظهار کرد: بعد از ارزیابی عملکرد سال ۹۹ بیش از ۵۱ دستگاه اجرایی استان، در نهایت در پنج گروه دستگاه‌ها و […]

دستگاه‌های برتر استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل عصر شنبه در مراسم تجلیل و تکریم از دستگاه‌های برتر استان اردبیل اظهار کرد: بعد از ارزیابی عملکرد سال ۹۹ بیش از ۵۱ دستگاه اجرایی استان، در نهایت در پنج گروه دستگاه‌ها و نهادهای برتر خدمات‌رسان مشخص شدند.

داوود شایقی تصریح کرد: شایستگی‌های این دستگاه‌ها در دو شاخص عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفت تا بر محور مأموریت دستگاه‌ها در حوزه‌های مختلف از بین ۵۱ دستگاه استان اردبیل، پنج دستگاه در پنج گروه به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

وی به فرآیند برگزاری جشنواره شهید رجایی به رغم شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول خود دستگاه‌های اجرایی با وارد کردن اطلاعات در سامانه اعلام شده، سعی کردند تا در ارزیابی سال ۹۹ و فرآیند بررسی عملکرد مورد رصد و پایش قرار گیرند که در سه سطح مدیران، کارکنان و سازمان‌ها این جشنواره برگزار می‌شود که در این مرحله ارزیابی عملکرد دستگاه‌های برتر استانی را شاهد هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل امتیاز شاخص‌های عمومی را یک‌هزار امتیاز و اختصاصی را نیز یک‌هزار امتیاز اعلام کرد و افزود: بعد از بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف سعی شد بر مبنای اصلاح ساختاری، توسعه الکترونیکی، مدیریت سرمایه انسانی، سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع و… ارزیابی‌ها انجام شود که البته دستگاه‌هایی همچون محیط زیست، ستاد اقامه نماز، بهزیستی و استانداری اردبیل در این ارزیابی یاریگر ما بودند.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از خودارزیابی و همچنین تلاش کارشناسان سازمان برای پایش اطلاعات ثبت شده و رسیدگی به اعتراض‌ها تأیید نهایی عملکرد و امتیازدهی دستگاه‌ها انجام شد تا در پنج گروه دستگاه‌های برتر مشخص شوند.

وی اضافه کرد: در حوزه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، میراث فرهنگی استان با کسب یک‌هزار و ۸۱۴ امتیاز رتبه اول را به دست آورد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

شایقی بیان کرد: در گروه تولیدی و خدماتی، امور مالیاتی با کسب یک‌هزار و ۸۹۸ امتیاز در جایگاه برتر قرار گرفت و استاندارد و جهاد کشاورزی رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

وی گروه سوم را زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: در این بخش نیز آب منطقه‌ای با کسب هفت هزار و ۸۷۵ امتیاز اول شد و فرودگاه‌های استان و همچنین نوسازی مدارس در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

شایقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در گروه سلامت و رفاه اجتماعی نیز دانشگاه علوم پزشکی با کسب یک‌هزار و ۹۰۰ امتیاز اول شد و بیمه سلامت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: در گروه دستگاه‌های عمومی و قضائی نیز اقتصاد و دارایی با کسب یک‌هزار و ۷۱۳ امتیاز اول شد و ثبت احوال و محیط زیست نیز در رده‌های بعدی ارزیابی جشنواره شهید رجایی قرار گرفتند.

در این مراسم که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، از مدیران پنج دستگاه برتر اجرایی استان در سال ۹۹، میراث فرهنگی، امور مالیاتی، شرکت آب منطقه‌ای، علوم پزشکی و اقتصاد و دارایی با اهدای لوح سپاس، تندیس و هدایایی تجلیل شد.