پروژه‌های خیرساز اردبیل تعیین تکلیف شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل پروژه‌های خیرساز اردبیل تعیین تکلیف شد به گزارشهاریکا خبر، جواد قرآن‌نویس ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: بعد از سال‌ها تأخیر و تعلل در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز در چند […]

پروژه‌های خیرساز اردبیل تعیین تکلیف شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل پروژه‌های خیرساز اردبیل تعیین تکلیف شد به گزارشهاریکا خبر، جواد قرآن‌نویس ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: بعد از سال‌ها تأخیر و تعلل در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز در چند سال اخیر با نگاه حمایتی مدیرکل سابق آموزش و پرورش و نوسازی مدارس موفق شدیم بخش عظیمی از پروژه‌های خیرساز را در استان تکمیل و تحویل دهیم.

وی با تبریک مسئولیت جدید «صفری و ادیب» به عنوان مدیرکلان جدید آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان اردبیل تصریح کرد: ناصری و لطفی مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس از نیروهای توانمند و پاکدامنی بودند که در ۶ سال اخیر سعی کردند تا بخش عظیمی از پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز را تکمیل و تحویل مناطق مختلف آموزش و پرورش دهند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: ما در این مدت موفق شدیم ۳۰ تا ۴۰ پروژه اساسی را با همکاری مجمع خیرین و حمایت‌های مسئولان دولتی به سرانجام رسانده و تحویل نسل آینده دهیم.

قرآن‌نویس افزود: مجمع تشکیلاتی به دور از نگاه سیاسی است و ما در هر مقطع سعی کردیم تا همراهی و هم قدمی خود را با مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی انجام دهیم که به غیر از چند مدیر شهرستانی که سیاسی عمل می‌کنند، ما در بقیه مناطق استان در بحث مجمع خیرین مدرسه‌ساز مشکل چندانی نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا در سال‌های آینده نیز پروژه‌های نیمه‌تمام خیرساز را با همکاری اداره کل نوساز و تجهیز مدارس تکمیل و در اختیار آموزش و پرورش و نهاد تعلیم و تربیت قرار دهیم.

قرآن‌نویس اضافه کرد: مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان اردبیل عملکرد مطلوب و مناسبی را داشته و ما سعی کردیم با دورهمی خیرین نیکوکار و خیراندیش زمینه ساخت و ساز مدارس را در دورترین مناطق استان فراهم کنیم که هم اکنون نیز تکمیل ۷۰ پروژه آموزشی نیمه‌تمام در اولویت مجمع قرار گرفته است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل بیان کرد: سعی بر این است تا کیفیت ساخت و سازها و استانداردسازی فضاهای آموزشی مورد توجه قرار گیرد تا زمینه بهبود فرآیندهای آموزشی را در مدارس استان شاهد باشیم. امیدوارم خبر پروژه‌های خیرساز اردبیل تعیین تکلیف شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-19 18:48:52