خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد به گزارشهاریکا خبر، حامد رضایی عصر دوشنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ما دست یاری و کمک به […]

خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد به گزارشهاریکا خبر، حامد رضایی عصر دوشنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ما دست یاری و کمک به سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی دراز می‌کنیم تا به حق مطالبه‌گر خواسته‌ها و نیازمندی جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی تصریح کرد: خدمت در این نهاد ارزشی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و با شیدایی تمام تلاش خواهیم کرد تا زمینه‌ساز جلب رضایت نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی باشیم که چشم انتظار اقدام جهادی و انقلابی در مسیر حرکت تحول‌آفرین هستند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل گفت: فضای پاکدستی و مردمی بودن در دولت سیزدهم شکل گرفته و سازمان بهزیستی نیز به عنوان یک سازمان تخصصی و حمایتی تلاش می‌کند تا در حوزه‌های مختلف با جلب مشارکت خیرین، تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در خدمت ناشنوایان، نابینایان، معلولان و سالمندان باشد.

رضایی افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت این سازمان نیازسنجی‌ها را به درستی انجام داده و به شکل صحیح و شفاف کارها و خدمات مناسب را به جامعه هدف ارائه کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در موضوع شفاف‌سازی بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم بسیار مهم است که در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها نیز استفاده خواهیم کرد تا آحاد جامعه بیشتر با خدمات تخصصی و توانمندسازی سازمان بهزیستی آشنایی پیدا کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل چهره فقر را در جامعه زیبنده نظام اسلامی ندانست و اضافه کرد: با تاکید رئیس جمهور و رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سعی ما بر این خواهد بود تا به رفع فقر مطلق در جامعه و استان اردبیل کمک کنیم تا توانمندسازی افراد نیازمند به شکل درست و صحیح انجام شود. امیدوارم خبر خدمت در بهزیستی خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:01:25