تولیدکنندگان نگران حذف ارز ترجیحی نباشند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تولیدکنندگان نگران حذف ارز ترجیحی نباشند خلیل نیکشاد در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: هیچ تصمیم قطعی در مورد حذف ارز ترجیحی در تأمین نهاده‌های کشاورزی برای پرورش‌دهندگان طیور و دام مصوب نشده و ما در فروردین ماه نیز […]

تولیدکنندگان نگران حذف ارز ترجیحی نباشند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تولیدکنندگان نگران حذف ارز ترجیحی نباشند خلیل نیکشاد در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: هیچ تصمیم قطعی در مورد حذف ارز ترجیحی در تأمین نهاده‌های کشاورزی برای پرورش‌دهندگان طیور و دام مصوب نشده و ما در فروردین ماه نیز نسبت به تأمین نهاده‌ها با ارز ترجیحی اقدام خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: با تاکید وزیر جهاد کشاورزی و در تعطیلات نورزی سعی بر ادامه فعالیت کشتارگاه‌هاست تا هیچ‌گونه کمبودی از لحاظ تأمین گوشت سفید و قرمز نداشته باشیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تشدید نظارت‌ها را در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات یادآور شد و گفت: ما متولی تأمین سفره مقدس مردم هستیم و سعی ما بر این خواهد بود تا سفره مردم به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان کم رنگ جلوه نکند.
نیکشاد افزود: به هیچ وجه جوجه‌ریزی در اسفندماه و فروردین تعطیل نخواهد شد و روند نظارت و کنترل‌ها بر بازار عرضه محصولات مختلف تولیدی در بخش کشاورزی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت و امیدواریم روند مناسب و مطلوبی را در تأمین مایحتاج ضروری مردم به ویژه مرغ، تخم مرغ، گوشت قرمز، محصولات لبنی، برنج، شکر، روغن و سایر نیازمندی‌ها شاهد باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تأمین این نیازمندی‌ها در فصول مختلف به ویژه اسفندماه و فروردین ماه سعی خواهیم کرد تا به نیاز بازار پاسخ دهیم و اگر کمبودی نیز احساس شود، به موقع در تأمین آن از استان‌های دیگر اقدام خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تاکید وزارت جهاد کشاورزی را بر تأمین نیازمندی مردم به صورت اقدام فوری و جدی یادآور شد و اضافه کرد: کمبود سیب‌زمینی و میوه در ایام تعطیلات نوروزی نخواهیم داشت و به مقدار کافی این مایحتاج تأمین شده و از طریق فروشگاه‌های عرضه در اختیار مردم قرار می‌گیرد. امیدوارم خبر تولیدکنندگان نگران حذف ارز ترجیحی نباشند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:00:43