توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضاست به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضاست به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در آئین معرفی رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل اظهار کرد: اولویت‌های دستگاه قضائی استان اردبیل اقدام و […]

توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضاست

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضاست به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر یکشنبه در آئین معرفی رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل اظهار کرد: اولویت‌های دستگاه قضائی استان اردبیل اقدام و عمل بر اساس سند تحول قضائی به عنوان مهمترین راهبرد دادگستری است.
وی تصریح کرد: اتقان آرا، کنترل ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، توجه به مقوله پیشگیری، تعیین تکلیف پرونده‌های مسن، توجه مضاعف به اجرای احکام مدنی و توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضائی استان است که با جدیت دنبال می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل با بیان حدیثی از امام علی (ع)، مسئولیت‌ها را امانتی بر دوش مسئولان خواند و گفت: کسانی که این امانت را بر دوش دارند باید با تمام توان و قدرت از این امانت صیانت و نگهداری کرده و آن را سالم به سر منزل مقصود برساند.
حجت‌الاسلام کثیرلو افزود: اگر کسانی که مسئولیت بر عهده دارند هدف را به غیر از خدمت به مردم نبینند، شاهد کسب موفقیت‌ها و جلب رضایتمندی عمومی خواهیم بود.
وی با تشریح اهمیت رسالت دستگاه قضائی استان خاطرنشان کرد: تمام مدیران و کارکنان دستگاه قضائی با تلاش شبانه‌روزی و جهادگونه در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کنند.
رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل نیز در این آئین گزارشی از آمار و عملکردی در دوران تصدی خود ارائه کرده و از کسب رتبه دوم دادگاه‌های عمومی انقلاب شهرستان اردبیل در سطح کشور طبق ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضائیه خبر داد.
لطیف سروی اضافه کرد: کسب رتبه دوم کشوری توسط اجرای احکام مدنی، راه‌اندازی مجتمع قضائی خانواده و ابلاغ اوراق قضائی به صورت الکترونیکی بخشی از موفقیت‌هایی است که کسب شده است.
به گزارش خبرنگار هاریکا در این آئین با قدردانی از خدمات لطیف سروی رئیس کل سابق دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل، محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید دادگاه‌های عمومی و انقلاب اردبیل معرفی شد. امیدوارم خبر توسعه دادرسی الکترونیکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضاست براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-14 16:37:38