توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در طول اجرای طرح شهید سلیمانی در اردبیل در اخبار اردبیل  به گزارش خبرنگار هاریکا ، اکبر بهنامجو عصر چهارشنبه در بیست و سومین جلسه اردوگاه تاج در استان اردبیل گزارشی از آمار غربالگری تاج “پروژه حاج قاسم سلیمانی” در استان اردبیل ارائه داد: طی ۱۱۰ روز از آغاز از […]

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی در طول اجرای طرح شهید سلیمانی در اردبیل

در اخبار اردبیل  به گزارش خبرنگار هاریکا ، اکبر بهنامجو عصر چهارشنبه در بیست و سومین جلسه اردوگاه تاج در استان اردبیل گزارشی از آمار غربالگری تاج “پروژه حاج قاسم سلیمانی” در استان اردبیل ارائه داد: طی 110 روز از آغاز از این پروژه ، همکاری بین بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان انجام شده است. بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر از ساکنان استان اردبیل از نظر کرونا مورد غربالگری قرار گرفته اند که طبق آمار بیش از 98 درصد از جمعیت استان را شامل می شود.

وی تعداد مشکوک به بیماران تاج در این طرح را بیش از 8500 نفر اعلام کرد و افزود: در این مدت بیش از 200 هزار بازدید میدانی از اماکن عمومی و پرتردد استان اردبیل انجام شده است تا پروتکل های بهداشتی با دقت انجام شود گرفتن.

فرماندار اردبیل همچنین به اجرای رزمایش امداد وفادار در جریان اجرای طرح شهید سلیمانی در اردبیل اشاره کرد و گفت: طی 110 روز گذشته بیش از 22 هزار بسته معیشتی و بیش از 590 هزار بسته بهداشتی در قالب کمک های م faithfulمنانه در میان محرومان و نیازمندان اردبیل توزیع می شود.

مسافران عراقی و خوزستانی در اردبیل تست تاج می دهند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این جلسه با قدردانی از زحمات سپاه و بسیج ، هلال احمر ، نیروی انتظامی ، رادیو و تلویزیون و همه سازمانهای فعال که در اجرای طرح سرلشکر حاج قاسم سلیمانی مشارکت داشتند ، گفت: کنترل این بیماری نیاز به همکاری ، همدلی و هم افزایی داشت که با تلاش مسئولان استانی و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در استان اردبیل با موفقیت عملی شد.

شهرام حبیب زاده همچنین به روند کنترل بیماری عروق کرونر قلب در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: امکان سفر به استان اردبیل از استان های تاج آسیب دیده مانند خوزستان یا عراق وجود دارد و در این راستا باید اقدامات کنترل و پیشگیری لازم انجام شود. برای کنترل ویروس یا جلوگیری از آن گرفته شده است. ” جهش تاج در استان اردبیل.

وی افزود: آزمون کرونا برای کلیه مسافرانی که از شهرهای پر خطر یا سرخ کرونا به استان سفر می کنند انجام می شود و در صورت مشکوک یا مثبت بودن ، اقدامات مربوط به قرنطینه آنها انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از مردم خواست در صورت داشتن مسافر یا افرادی از مناطق قرمز و خطرناک کرونا مراکز درمانی و بهداشتی را مطلع کنند تا اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار هاریکا ، در این جلسه وضعیت شهرستان خلخال با حضور فرماندار ، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین تعدادی از اعضای اردوگاه و مسئولان شهری گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده ارائه دادند.