توزیع اعتبارات به تناسب ظرفیت شهرستان‌ها انجام می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل  داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ در اوایل سال آینده جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها را برگزار کرده و توزیع اعتبارات را به تناسب ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شاخص‌های توسعه […]

توزیع اعتبارات به تناسب ظرفیت شهرستان‌ها انجام می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل  داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با ابلاغ بودجه ۱۴۰۱ در اوایل سال آینده جلسه شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان‌ها را برگزار کرده و توزیع اعتبارات را به تناسب ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و شاخص‌های توسعه هر منطقه انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه در بخش راه، راه آهن، فرودگاه، آب، برق و گاز در اولویت اصلی توزیع اعتبارات قرار دارد و در کنار آن تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام با اولویت عمران و آبادانی شهرها و روستاها به سرانجام برسد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه در مشگین‌شهر توسعه باغات با اصلاح و نوسازی ارقام جدید و اقتصادی کردن این ظرفیت بی‌نظیر مورد توجه قرار گرفته است، گفت: در کنار باغداری، بخش گردشگری از توانمندی‌های خوبی در مشگین‌شهر برخوردار است که سرمایه‌گذاری در این بخش می‌تواند سودآور باشد.
شایقی اختصاص اعتبار برای تکمیل مطالعات سد اهل ایمان، آبرسانی به اراضی ارشق از پایاب سد سبلان، تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین‌شهر و تأمین آب شرب روستاها را از اولویت‌های اصلی برشمرد.
وی افزود: سعی می‌کنیم تا در سال آینده به تکمیل مجتمع آبرسانی شهید سلیم‌زاده و شهید بنی‌هاشم در مشگین‌شهر منابع مورد نیاز تأمین شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از اختصاص اعتبارات خوب از محل سفر رئیس جمهور به طرح‌های راهسازی اشاره کرد و ادامه داد: بیش از نیمی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به طرح‌های بزرگراهی، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اختصاص یافته و در کنار آن بنیاد مسکن نیز طرح‌های هادی را اجرایی و عملیاتی می‌کند.

 
2022-03-13 21:57:33