تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده بود که ۵۰ درصد آن به حساب پیمانکار پرداخت شده ولی پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۵ درصد است. وی تصریح کرد: پیمانکار […]

تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، اظهار کرد: برای اجرای این پروژه ۱۰ میلیارد تومان منابع پیش‌بینی شده بود که ۵۰ درصد آن به حساب پیمانکار پرداخت شده ولی پیشرفت فیزیکی پروژه ۳۵ درصد است.
وی تصریح کرد: پیمانکار پروژه قول مساعد داده تا با بهبود شرایط جوی تا اواخر فروردین ماه این تقاطع را به مرحله بهره‌برداری رسانده و امکان عبور و مرور خودروها در این تقاطع فراهم آید.
فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه اجرای این پروژه راه دسترسی ۲۰ روستا و همچنین کارگران و کارکنان کارخانه سیمان را تسهیل خواهد کرد، گفت: اجرای این پروژه مانع از طولانی شدن مسیر عبوری روستاییان و پرسنل کارخانه سیمان خواهد شد تا رفت و آمد ایمن را در ورودی شهر نمین از سمت جنوب این شهر شاهد باشیم.
امینی افزود: این تقاطع و زیرگذر به طول ۸۲۵ متر در مرحله اجراست که تاکنون بخش‌های مهمی از این پروژه عملیاتی شده و پیمانکار قول مساعد داده تا در اوایل سال آینده این طرح عمرانی را به بهره‌برداری برساند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از محل اعتبارات استانی ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی نیز ۴ میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافته و شاهد پرداخت آن به حساب پیمانکاران هستیم.
امینی اضافه کرد: علاوه بر بدهی ۵ میلیارد تومانی به پیمانکار، ما از بابت بدهی به مالکان برای رفع معارض در این مسیر ۳ میلیارد تومان پرداختی خواهیم داشت که یک میلیارد تومان آن تاکنون پرداخت شده و ۲ میلیارد تومان نیز تا آخر فروردین به حساب مالکان اراضی این منطقه واریز خواهد شد.