تشدید نظارت‌های نوروزی به رعایت بهداشت محیط در نمین به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تشدید نظارت‌های نوروزی به رعایت بهداشت محیط در نمین به گزارش خبرنگار هاریکا طیب امینی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بهداشت محیط شهرستان اظهار کرد: در راستای افزایش سطح نظارت‌ها با هدف حفظ ایمنی سلامت گردشگران […]

تشدید نظارت‌های نوروزی به رعایت بهداشت محیط در نمین

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل تشدید نظارت‌های نوروزی به رعایت بهداشت محیط در نمین به گزارش خبرنگار هاریکا طیب امینی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بهداشت محیط شهرستان اظهار کرد: در راستای افزایش سطح نظارت‌ها با هدف حفظ ایمنی سلامت گردشگران نوروزی تیم‌های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط بر روند اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت خواهند کرد.
وی ادامه داد: کارشناسان بهداشت به مراکز تهیه و توزیع، اماکن عمومی، سامانه‌های آب رسانی و تمامی مکان‌هایی که گردشگران برای دریافت خدمت مراجعت خواهند کرد مورد پایش قرار خواهند داد.
امینی به برخورد صحیح با گردشگران اشاره و افزود: متولیان مجموعه‌های فرهنگی، عمومی و گردشگری برای استقبال و راهنمایی گردشگران از افراد برجسته و دارای روابط عمومی بالا استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه بهداشت محیط موضوع بسیار مهمی است اظهار کرد: شهرداری‌های شهرستان و دهیاری‌ها، مساجد و اماکن عمومی را ساماندهی کرده و بازدیدهای میدانی را در ایام نوروز افزایش دهند. امیدوارم خبر تشدید نظارت‌های نوروزی به رعایت بهداشت محیط در نمین براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 00:48:37