تسریع در افتتاح پروژه عظیم اقتصادی منطقه آزاد در بیله‌سوار به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  تسریع در افتتاح پروژه عظیم اقتصادی منطقه آزاد در بیله‌سوار , به گزارش هاریکا خبر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار از زحمات و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و […]

تسریع در افتتاح پروژه عظیم اقتصادی منطقه آزاد در
بیله‌سوار

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  تسریع در افتتاح پروژه عظیم اقتصادی منطقه آزاد در
بیله‌سوار ,
به گزارش هاریکا خبر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله‌سوار از زحمات و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار انقلابی استان، مجمع نمایندگان استان و بویژه نماینده منطقه و فرماندار جهادی شهرستان و گروه مطالبه گران، در بحث منطقه آزاد تجاری اردبیل به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار تقدیر و تشکر کرده، خواستار تسریع در افتتاح و اجرا این پروژه عظیم اقتصادی در این منطقه محروم مرزی شد.
وی تصویب تبصره ۱۸ مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش اعتبارات دبیرخانه مناطق آزاد و حذف مالیات ۱۰ درصدی را مخالف شعار سال و حمایت از تولید و رفع موانع تولید دانسته و از کلیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مناطق مرزی و مناطق آزاد خواست حمایت از توسعه، تقویت و استقلال کامل دبیرخانه مناطق آزاد را در اولویت قرار دهند.
خطیب جمعه بیله‌سوار در ادامه افزود: شرایط کشور در بحث اقتصاد مقاومتی، توجه به تقویت مناطق آزاد در راستای استفاده از ظرفیت خارجی بویژه در حوزه تولید و صادرات که لازمه این استراتژی و راهبرد، احیای بیشتر و بهتر شورای عالی مناطق و نتیجتاً وزیر اقتصاد باید در این مسئله بهترین و بیشترین نقش‌ها را داشته باشد.
حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سال جدید، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با تشریح خطبه متقین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه، به ویژگی‌های افراد متقی در بحث رفتاری اسلام پرداخت و از مردم و مسئولان خواست با راه اندازی پویش آشتی، در آستانه سال نو، باعث این امر مهم که در شرع اسلام نیز به آن اشاره‌های فراوانی گردیده، شوند.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح دستگاه “ایکس ری” در اداره کل گمرک شهرستان بیله سوار، از زحمات کلیه مسئولان محلی و استانی تقدیر و تشکر نموده، خواستار ساماندهی و آماده سازی برای تقویت و توسعه مهمانان آذری و استحکام صنعت توریسم شد.
خطیب جمعه بیله سوار با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: کلیدی ترین فرمایش رهبر معظم انقلاب در بحث دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات دولت بود که باید سرلوحه فعالیت نمایندگان مجلس قرار گیرد.وی در ادامه افزود: جهاد تبیین دومین مقوله کلیدی مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود که باید توسط جامعه نخبگانی و بویژه مسئولان دولتی این امر به صورت عالی اتفاق بیافتد.
حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) از زحمات و مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (ع) در بحث پایش، مراقبت و رصد مستمر تهدیدات و مخاطرات امنیتی و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در شرایط پرتلاطم منطقه‌ای در مواجهه با امواج و تهدیدات در سطح بین المللی و منطقه‌ای از رئیس و پرسنل محترم اداره اطلاعات شهرستان مرزی بیله سوار تقدیر و تشکر نمود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار در ادامه با فرارسیدن ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، به اهمیت مقام و جایگاه شامخ شهدا اشاره نموده و از خانواده شهدا عزیز منطقه تقدیر و تشکر نموده و این روز را تبریک گفت.
وی از زحمات مجموعه سپاه ناحیه بیله سوار بویژه جناب سرهنگ اختری در بحث رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در سالروز میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار تقدیر و تشکر نمود.
امام جمعه بیله سوار ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، از زحمات جوانان مسجدی و جهادی کانون‌های فرهنگی_هنری مساجد و خیرین شهرستان بیله سوار در ساخت یک باب خانه جهت تأمین مسکن یک شهروند نیازمند و افتتاح آن در ۱۸ اسفند همزمان با سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور مسئولان استانی و محلی تقدیر و تشکر نمود.