تدوین برنامه توسعه متوازن اردبیل متناسب با میزبانی کشورهای اکو به گزارش کانال خبری هاریکا به گزارش هاریکا خبر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اردبیل باید تا سال آینده در تمامی شاخص‌های شهری به صورت جهشی تحول و توسعه یابد. وی تصریح کرد: برنامه توسعه متوازن […]

تدوین برنامه توسعه متوازن اردبیل متناسب با میزبانی کشورهای اکو

به گزارش کانال خبری هاریکا

به گزارش هاریکا خبر، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: اردبیل باید تا سال آینده در تمامی شاخص‌های شهری به صورت جهشی تحول و توسعه یابد.

وی تصریح کرد: برنامه توسعه متوازن اردبیل باید طوری طراحی و اجرا شود تا این شهر بتواند در جایگاه پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در ۲۰۲۳ ظاهر شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت آموزش و کار فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری گفت: اقدامات فرهنگی و اجتماعی مهمترین بخش برای توسعه و پیشرفت شهر است و در همراهی مردم با شهردار برای ایجاد محیط مطلوب زندگی نقش بسزایی دارد.

قاسمیان افزود: اگر شهر را خانه جمعی خودمان حساب کنیم باید رابطه عاطفی بین شهردار و شورای شهر با مردم و اهالی خانه حفظ و تقویت شود تا همگان در مقابل پیشرفت، زیبایی و امور مختلف شهری احساس مسئولیت مکمل داشته باشند که در این امر مهم، رسانه‌های جمعی باید نقش مثبت و هم‌گرایانه ایفا کنند.

وی به اعضای شورای شهر اردبیل قول داد که علاوه بر دعوت رؤسای کمیسیون‌های شورای شهر به جلسات تخصصی در استانداری، ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای کمک به پیشبرد امور شهرداری را هماهنگ و همراه کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل در سال میلادی آینده به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای اردبیل برای سال آینده باید بر همین محور و مدار تدوین شده تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای میهمانان عضو اکو باشیم.