تدارک ۲۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در اردبیل به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، حسین دشتی ظهر شنبه در نشست تبیینی جشن نیکوکاری در کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: جشن نیکوکاری در سال ۱۴۰۰ با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود و امیدواریم با یاری خیران استان […]

تدارک ۲۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در اردبیل

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، حسین دشتی ظهر شنبه در نشست تبیینی جشن نیکوکاری در کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: جشن نیکوکاری در سال ۱۴۰۰ با شعار «عیدی برای همه» برگزار می‌شود و امیدواریم با یاری خیران استان زمینه شادی اقشار آسیب‌پذیر جامعه در آستانه سال جدید فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس کرونا جشن نیکوکاری در سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سلامت خیران و نیکوکاران برای امدادگران کمیته امداد بسیار مهم است که با برگزاری جشن نیکوکاری به شکل غیرحضوری تلاش شد آنها از طریق سامانه‌های الکترونیکی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ادامه داد: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مغتنمی است تا همگی بتوانیم عید نوروز را در کنار نیازمندان جشن بگیریم.
دشتی افزود: جشن نیکوکاری ۱۲ اسفند در میادین اصلی، مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های شهر برگزار می‌شود، گفت: این جشن ۱۳ اسفند با یاری نمازگزاران نیکوکار در مصلاهای نماز جمعه و در ۱۴ اسفند نیز در مدارس برگزار خواهد شد.
وی با اعلام اینکه ضمن برگزاری جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری و الکترونیکی، ۲۳۰ پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: تمهیدات مناسبی را برای دانش‌آموزان خیر در نظر داریم تا از طریق نرم‌افزارهای نوین بتوانند در جشن نیکوکاری شرکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل با بیان اینکه خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵۸۸۷۷ می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را در آستانه عید نوروز به دست خانوار بی‌بضاعت برسانند، خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش استان از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.
دشتی بیان کرد: سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد تا با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌های خودپرداز بانکی از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت در جشن نیکوکاری است، اعلام کرد: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در پایان گفت: ۴۲ هزار خانوار در قالب بیش از ۸۰ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند.