بمب دست‌ساز در گرمی حادثه آفرید به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  بمب دست‌ساز در گرمی حادثه آفرید , مجید محمد غریبانی در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: ظهر پنجشنبه طی تماس با اورژانس و به دنبال انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در شهرستان گرمی، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به […]

بمب دست‌ساز در گرمی حادثه آفرید

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  بمب دست‌ساز در گرمی حادثه آفرید , مجید محمد غریبانی در گفت‌و گو با هاریکا خبر، اظهار کرد: ظهر پنجشنبه طی تماس با اورژانس و به دنبال انفجار مواد محترقه در منزل مسکونی در شهرستان گرمی، بلافاصله آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی تصریح کرد: این حادثه ۳ مصدوم با سوختگی سطحی در ناحیه صورت و چشم توسط ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان ولایت گرمی منتقل شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: سالانه به دلیل انحراف از هنجارهای اصلی و سنتی که کاملاً از روح این آئین جداست، شاهد حوادثی تلخ و دردناک در سطح جامعه هستیم که سبب آسیب جدی جسمی و روحی به ویژه در سنین جوانی و نوجوانی می‌شود.
غریبانی افزود: با توجه به نزدیک بودن چهارشنبه‌سوری، شیوع ویروس کرونا و درگیری کادر درمان و آحاد مردم برای کنترل این بیماری، از عموم خانواده‌ها درخواست می‌کنیم تا نسبت به رعایت ایمنی و سلامتی خود و فرزندانشان توجه مضاعفی داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
وی با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر به دلیل شیوع کرونا شاهد کاهش حوادث چهارشنبه‌سوری بودیم، خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد امسال با کاهش میزان آمار ابتلاء و بعد از ۲ سال شاهد افزایش استفاده از مواد محترقه در بین جوانان و نوجوانان و به دنبال آن افزایش حوادث چهارشنبه آخر سال خواهیم بود که امیدواریم این امر با مدیریت خانواده‌ها کنترل شود.