بساط مدارس کانکسی در اردبیل سال آینده برچیده می‌شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بساط مدارس کانکسی در اردبیل سال آینده برچیده می‌شود به گزارشهاریکا خبر، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: تلاش و مجاهدت‌های […]

بساط مدارس کانکسی در اردبیل سال آینده برچیده می‌شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بساط مدارس کانکسی در اردبیل سال آینده برچیده می‌شود به گزارشهاریکا خبر، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: تلاش و مجاهدت‌های ۳۰ ساله مدیرکل سابق نوسازی مدارس در امر مدرسه‌سازی و جهاد مؤثر در این بخش قابل تحسین است و قطعاً این فعالیت‌ها در رویکرد جدید با قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی مقدس بودن جهاد مدرسه‌سازی را در تقویت نظام تعلیم و تربیت و پرورش انسان‌های متخصص و متعهد یادآور شد و تصریح کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی به تحول نظام تعلیم و تربیت تأکید شده تا نسلی در تراز انقلاب اسلامی پرورش یابد.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را بر اساس منویات مقام معظم رهبری به عنوان اهداف پیش برنده در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس را یادآور شد و گفت: ما سعی خواهیم کرد تا با روحیه جهادی و فضیلت امر عدالت و حقیقت بتوانیم در بخش نوسازی مدارس در خدمت مجموعه تعلیم و تربیت استان باشیم.

محمدی ادیب به برخی کمبودها و نارسایی‌ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: هر چند پروژه‌های نیمه‌تمام در سال‌های اخیر سرعت بیشتری در مسیر تکمیل و راه‌اندازی گرفته اما ارتقا شاخص‌های مؤثر آموزشی و پرورشی با تکمیل و تحویل فضاهای آموزشی مد نظر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طراحی و اجرای مدارس سبز، مجتمع‌های آموزشی بزرگ و در عین حال فعال کردن ظرفیت مدرسه‌سازی خیرین از رویکردهای جدید ما در مدیریت نوسازی و تجهیز مدارس خواهد بود.

محمدی ادیب اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت نهادهای عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی استفاده حداکثری را داشته باشیم و در کنار آن در تحقق برنامه‌های آموزش و پرورش در طراحی مدارس هوشمند گام‌های اساسی و جدی برمی‌داریم.

وی بیان کرد: شفافیت مالی و برچیدن بساط مدارس کانکسی در سال آینده از دیگر رویکردهای نوسازی مدارس استان خواهد بود که انتظار می‌رود با پشتیبانی سایر دستگاه‌ها این اهداف محقق شود.

محمدی ادیب به ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تا هاریکا سال آینده ۳۰ واحد آموزشی را تحویل آموزش و پرورش خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: با تعامل نمایندگان مجلس تلاش خواهیم کرد تا از ردیف‌های اعتباری ملی در جهت تکمیل پروژه‌های مدرسه‌سازی، سالن‌های ورزشی، نمازخانه‌ها و سایر مجموعه‌ها استفاده کرده و توزیع عادلانه اعتبارات و منابع را نیز شاهد باشیم.

محمدی ادیب تصریح کرد: سعی ما بر این خواهد بود تا در قالب برنامه جهاد تبیین به عنوان یک تکلیف شرعی و مکتبی با همکاری رسانه‌ها فعالیت‌های انجام شده در ۴۰ سال اخیر را در حوزه مدرسه‌سازی تبیین کنیم تا مردم بیشتر در جریان کمی و کیفی فعالیت‌های انجام شده قرار بگیرند.

وی گفت: سعی ما بر این خواهد بود تا از ظرفیت رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی در تبیین برنامه‌ها و رویکردهای نوسازی استفاده کنیم تا توطئه دشمن در بایکوت نگه داشتن نقاط قوت نظام اسلامی خنثی شود.

سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل افزود: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی تلاش می‌کنند تا با برجسته‌سازی نقاط ضعف خدمات انجام شده به مردم را در ۴۰ سال اخیر نادیده و کم اهمیت جلوه دهند در حالی که در حوزه نوسازی مدارس و تجهیز آنها اقدامات مؤثری انجام شده که قطعاً با همراهی اهالی رسانه و هنرمندان خلاق بهتر می‌توانیم کارهای انجام شده را اطلاع‌رسانی کنیم. امیدوارم خبر بساط مدارس کانکسی در اردبیل سال آینده برچیده می‌شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-19 18:48:27