برخی روستاهای محروم اردبیل یک زمین مینی فوتبال هم ندارند به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سجاد انوشیروانی ظهر شنبه در دیدار با نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از مواقع در بحث تجهیز و توسعه روستایی به تأمین زیرساخت‌های ورزشی توجهی از سوی مسئولان نمی‌شود که […]

برخی روستاهای محروم اردبیل یک زمین مینی فوتبال هم ندارند

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سجاد انوشیروانی ظهر شنبه در دیدار با نماینده بنیاد علوی در شهرستان گرمی اظهار کرد: متأسفانه در بسیاری از مواقع در بحث تجهیز و توسعه روستایی به تأمین زیرساخت‌های ورزشی توجهی از سوی مسئولان نمی‌شود که همین موضوع مشکلات بسیاری را حتی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی به بار می‌آورد.

وی به رشد چند درصدی توسعه و تجهیز زیرساخت‌های ورزش روستایی در اردبیل اشاره و اضافه کرد: با اذعان به رشد قابل توجه تجهیزات و زیرساخت‌های ورزشی در بسیاری از روستاهای اردبیل در چند سال اخیر اما هنوز هم تعدادی از روستاها از نبود زیرساخت‌های مناسب گله‌مند هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیاز زیرساخت ورزشی در ۱۲ روستای محروم اردبیل را در اولویت دانست و افزود: از دستگاه‌ها و نهادهای همکار تقاضا داریم برای تأمین این زیرساخت‌ها و احصای نیاز سایر روستاها همکاری لازم را با ورزش و جوانان استان داشته باشند، چرا که توسعه ورزشی باید در تمامی مناطق استان به یک اندازه اتفاق افتاده و عدالت رعایت شود.

انوشیروانی به همکاری بنیاد علوی با ورزش و جوانان برای توسعه ورزش روستایی گفت: بنیاد علوی در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی اقدامات مطلوبی داشته است که هم‌اکنون نیز در بحث تأمین زیرساخت‌های ورزشی نیز پروژه‌های خوبی را در دست اقدام دارد.

سجاد انوشیروانی گفت: در سال ۹۹ با حمایت بنیاد علوی و در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان گرمی و حمایت در بخش‌های مختلف ورزش اعم از برگزاری همایش‌های ورزشی، جشنواره‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی و حمایت از زیرساخت‌های ورزشی اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.

وی در تشریح برخی پروژه‌های بهره‌برداری شده یا در دست اقدام ورزش و جوانان در شهرستان گرمی تصریح کرد: پروژه زمین چمن ایثار شهرستان گرمی با حمایت بنیاد علوی تا اواسط سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید که احداث سالن ورزشی مجهز در روستای بخش موران با تخصیص اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال یکی از این اقدامات قابل توجه است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان بسیاری از روستاهای محروم استان اردبیل نیازمند احداث زمین مینی فوتبال هستند که حمایت بنیاد علوی از این روستاها در نقاط دیگر استان نیز می‌تواند سبب تسریع توسعه ورزش روستایی در اردبیل باشد.