برخورد با متخلفان انتخاباتی بدون اغماض یا تبعیض به گزارش اخبار اردبیل  , مهدی عالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به لزوم جدیت در برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: نصب هرگونه تبلیغات پوستر، بنر و عکس نامزدهای انتخاباتی در این شهر بر تأسیسات ادارات دولتی، تخلف انتخاباتی و ممنوع بوده […]

برخورد با متخلفان انتخاباتی بدون اغماض یا تبعیض

به گزارش اخبار اردبیل  , مهدی عالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، به لزوم جدیت در برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی اشاره و اظهار کرد: نصب هرگونه تبلیغات پوستر، بنر و عکس نامزدهای انتخاباتی در این شهر بر تأسیسات ادارات دولتی، تخلف انتخاباتی و ممنوع بوده که در انتخابات پیش رو هر فرد و نهادی که به هر شکل ممکن بخواهد از قانون تخطی کند حتماً طبق چارچوب قانون جلوی آن تخلفات و جرایم گرفته خواهد شد.
وی ضمن دعوت همه آحاد و اقشار مختلف مردم به شرکت در انتخابات گفت: انتخابات پیش رو مهم و سرنوشت‌ساز است و با وجود تلاش‌های شبانه روزی و جنگ روانی دشمنان در مأیوس کردن مردم از صندوق‌های رأی اما مطمئناً در روز ۲۸ خرداد، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد
رئیس دادگستری گرمی با ذکر اینکه مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که قابل انکار نیستند، افزود: اما قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند؛ بلکه باید با حضور و شرکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ مدیریت اجرایی کشور را به فردی اصلح بسپاریم که با اتکا به تقوای الهی و کار کارشناسی قوی مشکلات مملکت را یکی پس از دیگری حل کند.
عالی‌زاده برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم عزیز با هر نگاه سیاسی که دارند باید این اصل را قبول کنند که ملت ایران دشمن دارد و این دشمن قدار خیر ملت را نمی‌خواهد و از همین رو باید در برابر دشمنی که خواری و خفت ما را می‌خواهد ایستادگی کنیم.
وی با بیان اینکه رسالت انقلاب شکوهمند اسلامی محدود به کشور و منطقه نیست، اضافه کرد: به هر حال ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یک رسالت جهانی برای خودمان ترسیم کردیم که برگرفته از کتاب و سنت دینی ما بوده در باورهای اسلامی ریشه دارد؛ به طوری که هدف انقلاب ما نبرد با ظلم و کفر است و هیچ دشمنی با انسان‌های آزاده نداریم.
این مسئول ادامه داد: در راه مقابله با استکبار جهانی کوتاه نخواهیم آمد و برای این هدف هزینه می‌کنیم. اما شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری برای ما هزینه‌ای ندارد و به همین جهت شرکت آن برای ما در بالاترین درجه اهمیت است.
عالی‌زاده ضمن توصیه نامزدهای انتخاباتی به رعایت قوانین و مقررات از آنان خواست از هرگونه تخریب و توهین نسبت به همدیگر به شدت پرهیز کنند.
رئیس کمیته پیشگیری از تخلفات انتخابات شهرستان گرمی افزود: در دادسرا و دادگاه شعبات ویژه جهت رسیدگی به جرایم انتخاباتی تعیین شده است که به پرونده‌های مطروحه به صورت خارج از نوبت رسیدگی کنند.