برای پیشرفت کشور باید به نسل جوان فرصت داده شود به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل برای پیشرفت کشور باید به نسل جوان فرصت داده شود به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی عصر دوشنبه در نشست صمیمی جوانان که با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حضور مسئولان شهرستان به مناسب […]

برای پیشرفت کشور باید به نسل جوان فرصت داده شود

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل برای پیشرفت کشور باید به نسل جوان فرصت داده شود به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی عصر دوشنبه در نشست صمیمی جوانان که با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حضور مسئولان شهرستان به مناسب ولادت حضرت علی اکبر (ع) در فرمانداری نمین برگزار شد اظهار کرد: تحول در جامعه در سایه تلاش نسل جوان انقلابی ایجاد خواهد شد.
وی از اداره ورزش و جوانان خواست تا فقط به چند جوان شاخص شهرستان اکتفا نکرده و جوانان فعالی که در گوشه گوشه شهرستان بوده و تلاش و کوشش می‌کنند را شناسایی کنند.
امینی به اشتغال جوانان اشاره و گفت: در شهرستان نیروی کار وجود دارد ولی متأسفانه این نیروی‌ها متخصص نبوده و بیشتر جوانان دارای مدارک دانشگاهی بدون مهارت لازم برای کار هستند.
وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره فنی و حرفه ای خواست جوانان را با محیط‌های کاری آشنا کرده و دوره‌های آموزشی برای مهارت آموزی جوانان برگزار کنند.
فرماندار شهرستان نمین به گلایه مردم و مسئولان اشاره و گفت: صرف گلایه کردن مشکلات شهرستان را حل نخواهد کرد و باید با کمک جوانان خلاق برای حل مشکلات قدم برداریم.
امینی با اشاره به اینکه جوان گرایی و دغدغه‌های جوانان از تأکیدات ویژه مقام معظم رهبری است گفت: فرمانداری نمین به روی جوانان شهرستان باز است و ما در دولت سیزدهم از ایده‌های جوانان استفاده خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار هاریکا در ادامه جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان از عملکرد این اداره گزارش ارائه کرد و در پایان از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف تجلیل شد. امیدوارم خبر برای پیشرفت کشور باید به نسل جوان فرصت داده شود براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:00:57