بانک ها در سال ۱۴۰۱ همراهی بیشتر را با سرمایه گذاران داشته باشند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بانک ها در سال ۱۴۰۱ همراهی بیشتر را با سرمایه گذاران داشته باشند به گزارش خبرنگار هاریکا، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه شنبه در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید […]

بانک ها در سال ۱۴۰۱ همراهی بیشتر را با سرمایه گذاران داشته باشند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل بانک ها در سال ۱۴۰۱ همراهی بیشتر را با سرمایه گذاران داشته باشند به گزارش خبرنگار هاریکا، سیدحامد عاملی بعد از ظهر سه شنبه در آخرین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری اردبیل اظهار کرد: برای بهبود شاخص‌های توسعه اقتصادی استان اردبیل در بخش‌های مختلف سال ۱۴۰۱ را سال تلاش خستگی ناپذیر در پیگیری مطالبات و خواسته‌های به حق سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی استان و ایجاد زمینه‌های اشتغال بیشتر محسوب می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا این اهداف در قالب سند جامع توسعه جامه عمل بپوشد.
وی خاطرنشان کرد: قابل قبول نیست که شهرک‌های صنعتی زیرساخت برق، گاز، آب و … نداشته باشند و یا سرمایه گذار در بهره مندی از این فرصت‌ها ناتوان باشد.
استاندار اردبیل افزود: با احداث پست ۶۳ کیلوولت و اجرای خط جدید انتقال گاز و همچنین تکمیل زنجیره خطوط آب به راحتی می‌توان از صنعت و تولید حمایت کرد.
عاملی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ به رغم مشکلات و دغدغه‌های جدی کارهای خوبی در استان در مسیر بهبود شاخص‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی آغاز شده و امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی دقیق بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.
در این جلسه مشکلات بیش از ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی عمدتاً در ارتباط با بانک‌ها، حوزه مالیات و بیمه‌ها مطرح و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها قول مساعد در حل این نارسایی‌ها دادند.
در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز با انتقاد از فراهم نشدن برخی زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی برای انگیزه بخشی به سرمایه گذاران اظهار کرد: قابل قبول نیست که ما زمین قابل واگذاری داشته باشیم اما شهرک صنعتی ما فاقد زیرساخت برق، گاز و یا آب مطمئن باشد.
سیدعبدالله طباطبایی خاطرنشان کرد: پشتیبانی از تولید در مفهوم واقعی رفع تمامی دغدغه‌ها و گرفتاری سرمایه گذارانی است که بی ادعا در صحنه تولید حاضر شدند. امیدوارم خبر بانک ها در سال ۱۴۰۱ همراهی بیشتر را با سرمایه گذاران داشته باشند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 06:48:52