بازگشت «کشتی اردبیل» به روزهای اوج/قهرمانی‌ها تکرار می‌شود به گزارش اخبار اردبیل  , عبدالرضا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: در ۹ ماه مسئولیت رئیس هیئت کشتی استان اردبیل با عزمی جدی سعی کردیم تا با اولویت ساماندهی و برنامه ریزی کشتی استان را از رکود خارج کرده و این رشته پرطرفدار و […]

بازگشت «کشتی اردبیل» به روزهای اوج/قهرمانی‌ها تکرار می‌شود

به گزارش اخبار اردبیل  , عبدالرضا اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: در ۹ ماه مسئولیت رئیس هیئت کشتی استان اردبیل با عزمی جدی سعی کردیم تا با اولویت ساماندهی و برنامه ریزی کشتی استان را از رکود خارج کرده و این رشته پرطرفدار و پرافتخار استان را به شرایط مناسب ارتقا دهیم.
وی ضرورت تحرک و پویایی این رشته ورزشی را با بهبود شرایط کرونایی یادآور شد و تصریح کرد: امیدواریم بعد از ماه مبارک رمضان و بهبود شرایط کرونایی و باز شدن سالن‌های ورزشی رشته کشتی با حال و هوایی پرشور و نشاط زمینه حضور جوانان و نوجوانان علاقمند به این رشته را فراهم کند.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل به اعزام‌های متعدد و همچنین حضور کشتی گیران در مسابقات ملی و حتی برون مرزی اشاره کرد و گفت: هدف ما ارتقا کشتی استان و تکرار قهرمانی‌های خاطره انگیز گذشته است که در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی در حمایت از تیم‌های کشتی دریغ نخواهیم کرد.
اقبال افزود: با کنار گذاشتن تمام مسائل حاشیه‌ای که عده‌ای سعی می‌کنند بر آن دامن بزنند، تنها هدفمان را ارتقا جایگاه کشتی اردبیل در سطح ملی و حتی برون مرزی قرار دادیم و امیدواریم با تلاش اعضای هیئت رئیسه بستر کسب موفقیت‌ها و مدال آوری های بیشتری را شاهد باشیم.
وی با رد شایعاتی مبنی بر دخالت رئیس هیئت کشتی استان در عزل و نصب‌های هیئت‌های شهرستانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌های استان فعالیت مناسبی را در کشتی آغاز کردند و با تاکید و اصراری که داریم قطعاً افراد لایق و شایسته و آماده برای حضور در میادین کشتی در تیم‌های شهرستانی و استانی حاضر خواهند شد تا لیگ کشتی را در ماه آینده برگزار کنیم.
اقبال در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در حال حاضر بیش از سه هزار کشتی گیر سازمان یافته در استان اردبیل داریم که عمده آنها در شهرهای اردبیل، پارس آباد فعالیت می‌کنند و در سایر شهرستان‌های استان نیز با استعدادیابی و تلاش مربیان سعی بر جذب کشتی گیران علاقمند هستیم.
رئیس هیئت کشتی استان اردبیل بیان کرد: هیئت کشتی استان به رغم همه کمبودها و مشکلات پیش رو با پیگیری مستمر از فدراسیون کشتی تلاش می‌کند تا کمبود تجهیزات سالن‌های کشتی را نظیر تشک، آدمک و طناب از بین برده و با تأمین اعتبار مناسب در سال جاری و همراهی اسپانسرها بتواند در عرصه کشتی افتخارآفرینی برای استان اردبیل به همراه داشته باشد.