امحای ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل امحای ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال به گزارش خبرنگار هاریکا، علی ملکی ظهر جمعه در بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در خلخال اظهار کرد: امسال ۷۶ واحد صنفی متخلف […]

امحای ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل امحای ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال به گزارش خبرنگار هاریکا، علی ملکی ظهر جمعه در بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی در خلخال اظهار کرد: امسال ۷۶ واحد صنفی متخلف در رعایت موازین بهداشتی و بی‌توجه به محدودیت‌های اعمال شده کرونا در این شهرستان، پلمب و فعالیت آنها متوقف شده است.
وی تصریح کرد: مجموع بازدیدهای نظارتی در این مدت ۸ هزار و ۵۱۰ مورد بوده که ۶۵۰ واحد صنفی متخلف مورد اخطار کتبی این اداره واقع و ۸۱۳ واحد صنفی نیز با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شدند.
رئیس واحد سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال گفت: در ۲ سال گذشته و در جریان جولان کرونا در این شهرستان، ۲۱۷ واحد صنفی متخلف موازین بهداشتی و بی توجه به رعایت موارد پروتکل‌های بهداشتی کرونا تعطیل و پلمب شده‌اند.
ملکی از برخورد با بازاریان خاطی و بی توجه به پروتکل‌های مربوط به پیشگیری از کرونا در خلخال خبر داد و افزود: علاوه بر پلمب محل کسب واحدهای صنفی متخلف، در صورت تکرار تخلف اقدام مقتضی برای لغو پروانه صاحبان واحدهای صنفی که در لیست رسته صنفی پرخطر قرار گرفته‌اند، انجام می‌شود.
وی همچنین از افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف بهداشتی و همچنین مراکز عرضه قلیان در مناطق شهری و روستایی خلخال بدون اخطار قبلی پلمب می‌شوند.
رئیس واحد سلامت محیط کار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خلخال از جمع‌آوری و امحای ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد، غیر بهداشتی، تاریخ مصرف گذشته و فاقد پروانه بهداشتی در آستانه سال نو خبر داد و بیان کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی و تشدید بازرسی‌ها با حضور تیم‌های مشترک نظارت و بازرسی تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. امیدوارم خبر امحای ۴۵۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در خلخال براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-18 18:48:58