افزایش ۱۰ هزار نفری بیمه اجتماعی روستاییان اردبیل در یک سال آینده به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، کاظم دبیر عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر صندوق بیمه روستاییان اردبیل رتبه ششم کشوری است که انتظار […]

افزایش ۱۰ هزار نفری بیمه اجتماعی روستاییان اردبیل در یک سال آینده

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا به گزارش هاریکا خبر، کاظم دبیر عصر سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر صندوق بیمه روستاییان اردبیل رتبه ششم کشوری است که انتظار می‌رود با افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان، این رتبه را ارتقا دهیم.

وی از توان بالای اردبیل در پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خبر داد و تصریح کرد: تا یک سال آینده با افزایش ۱۰ هزار نفری افراد تحت پوشش، ضریب نفوذ بیمه را از ۶۷ هزار نفر به ۷۷ هزار نفر می‌رسانیم.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری اردبیل با اشاره به اینکه مشمولان بیمه صندوق روستاییان، کشاورزان و عشایر اردبیل ۱۸۱ هزار نفر است، گفت: پوشش ۶۷ هزار نفری اصلاً قابل قبول نیست و فرمانداران باید هدف‌گذاری خود را در افزایش جامعه تحت پوشش مشخص و مدون کنند.

دبیر افزود: این میزان پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر توقع ما را در میزان پوشش تأمین نمی‌کند و انتظار می‌رود با ارتقا شاخص‌های پوشش بیمه شاهد افزایش جمعیت تحت پوشش در سال‌های آینده باشیم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید در راستای افزایش افراد تحت پوشش تلاش کنند، خاطر نشان کرد: یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی فرمانداران و بخشداران افزایش ضریب نفوذ پوشش بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر است تا صندوق به مسئولیت اجتماعی خود خوب عمل کرده و فرمانداران و بخشداران نمره مناسب بگیرند.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری اردبیل مردم را ولی نعمتان نظام اعلام کرد و ادامه داد: افزایش سطح رضایتمندی مردم در جامعه سبب خواهد شد تا ما نیز در خدمت‌رسانی بی‌منت و بیشتر تلاش کرده و زمینه‌های اعتماد آنان به دولت و نظام را افزایش دهیم.

به گزارش هاریکا خبر در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های رضا عبداللهی در دوران تصدی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان اردبیل، عباس علوی به عنوان مدیرعامل این صندوق معرفی شد.