اردبیلی‌ها ۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند به گزارش اخبار اردبیل  , حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: این کمک‌ها در ایام عید قربان و اطعام نیازمندان در عید غدیر خم اتفاق افتاده که نسبت به سال‌های گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده در این اعیاد به مراتب بیشتر و چشمگیرتر بوده است. […]

اردبیلی‌ها ۴ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش اخبار اردبیل  , حسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: این کمک‌ها در ایام عید قربان و اطعام نیازمندان در عید غدیر خم اتفاق افتاده که نسبت به سال‌های گذشته کمک‌های جمع‌آوری شده در این اعیاد به مراتب بیشتر و چشمگیرتر بوده است.
وی تصریح کرد: خیرین و آحاد جامعه در مناسبت‌های مختلف به یاری نیازمندان و مجموعه کمیته امداد برای توزیع احسانات و اطعام نیازمندان می‌شتابند که این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در ماه محرم نیز با گستردگی خاص ادامه پیدا می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در عید قربان در کنار کمک‌های نقدی که به مبلغ ۴۵۷ میلیون تومان انجام شد، خیرین سعی کردند تا تأمین گوشت قربانی را در این ایام برای نیازمندان انجام دهند.
دشتی افزود: در عید قربان ۴۱۴ رأس دام سبک و ۲۶ رأس دام سنگین به ارزش یک میلیارد تومان با همراهی خیرین و جامعه عشایری و روستایی به کمیته امداد اهدا شد که ما نیز در بسته‌های تعیین شده سعی کردیم بعد از کشتار دام توزیع گوشت قربانی را در بین خانواده‌های نیازمند انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: مجموعه کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف تلاش می‌کند تا در خدمت جامعه هدف به ویژه مددجویان و گروه‌های آسیب‌پذیر باشد تا آنها نیز در اعیاد و مناسبت‌های ملی، مذهبی بتوانند روزهای خوب و خوشی را سپری کنند.