اختصاص ۵۶ میلیارد ریال برای احداث واحدهای آموزشی به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اختصاص ۵۶ میلیارد ریال برای احداث واحدهای آموزشی به گزارش خبرنگار هاریکا، قربان پناهی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از عملیات ساخت و احداث این واحدهای آموزشی در چهار ۷۳ روستای مشگین‌شهر، از توجه ویژه دولت سیزدهم […]

اختصاص ۵۶ میلیارد ریال برای احداث واحدهای آموزشی

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل اختصاص ۵۶ میلیارد ریال برای احداث واحدهای آموزشی به گزارش خبرنگار هاریکا، قربان پناهی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از عملیات ساخت و احداث این واحدهای آموزشی در چهار ۷۳ روستای مشگین‌شهر، از توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه فضاهای آموزشی و جذب اعتبارات قابل توجه برای این مراکز در این شهرستان خبر داد.
وی تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۵۶ میلیارد ریال برای احداث ۴ واحد آموزشی در روستاهای تبنق، آق بولاغ، قلچقلو و شیخ‌لار تخصیص یافته است.
مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر گفت: همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ساخت ۲ مدرسه در روستای آلوج و احمدآباد را عهده‌دار شده و از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و مشارکت خیرین نیز مدارس مزرعه جهان، خاراوان و کوجنق احداث می‌شود.
پناهی افزود: به زودی پس از سال‌ها وقفه با اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات احداث آموزشگاه شهر قصابه از سر گرفته خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به دنبال سفر معاون وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور و پیگیری نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی ۴۰ میلیارد ریال هم برای ادامه عملیات اجرایی مدرسه حجاب در خیابان شهدا و ۳۵ میلیارد ریال برای آموزشگاه شهر آلنی در نظر گرفته شده است.
پناهی همچنین اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی دبستان خیرساز رازی و زینب را از دیگر اعتبارات جذب شده برای رفع مشکل کمبود فضای آموزشی شهرستان بیان کرده و از ادامه عملیات اجرایی استخر سرپوشیده فرهنگیان پس از سال‌ها رکود در سال آینده خبر داد.
مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر اضافه کرد: بازسازی و تجهیز سیستم گرمایشی مدارس و تجهیز کارگاه‌های هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از دیگر اقدامات انجام شده است. امیدوارم خبر اختصاص ۵۶ میلیارد ریال برای احداث واحدهای آموزشی براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 18:53:13