اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار به گزارش اخبار اردبیل  , علیرضا نعمت سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از امروز و با ابلاغ اعتبار ۱۴۰۰ پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل در سه شهرک کاشانی، بعثت و شکوهی آغاز می‌شود تا به سرعت این پروژه به سرانجام برسد. […]

اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل با ۶۳ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش اخبار اردبیل  , علیرضا نعمت سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: از امروز و با ابلاغ اعتبار ۱۴۰۰ پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل در سه شهرک کاشانی، بعثت و شکوهی آغاز می‌شود تا به سرعت این پروژه به سرانجام برسد.
وی ضرورت اجرای این پروژه را در فازهای دوم و سوم با سرعت عمل بیشتر یادآور شد و تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر اردبیل با سرعت در حال انجام است و تاکنون بیش از ۴۰ درصد شهروندان اردبیلی از مزایای این شبکه بهره‌مند شدند.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۰ و با پیگیری نمایندگان مجلس ۶۳ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تأمین شده تا به سرعت با تزریق آن پیمانکاران بتوانند این پروژه را به پیش ببرند.
نعمت سلطانی افزود: البته نمایندگان استان قول دادند تا در تأمین و تکمیل این اعتبار تا ۱۰۰ میلیارد تومان پیگیری‌های لازم را از طریق وزارت نیرو انجام دهند که امیدواریم در فصل کاری با جذب این منابع پیمانکاران به سرعت پروژه زیربنایی فاضلاب شهر اردبیل را به پیش ببرند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما در شهر اردبیل برای پیشبرد این طرح زیربنایی بر اساس الگوی تعریف شده اقدامات لازم را در محلات مختلف انجام می‌دهیم که البته اجرای این پروژه در مناطق حاشیه شهر نیز به سرعت در حال انجام است.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم تا دو سال آینده میزان بهره‌مندی شهروندان اردبیلی از شبکه جمع‌آوری فاضلاب به بیش از ۷۰ درصد برسد که قطعاً اجرای این پروژه با تأمین منابع ملی و با گستردگی خاص به انجام خواهد رسید.