آغاز ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی خلخال – اسالم به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل آغاز ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی خلخال – اسالم به گزارش خبرنگار هاریکا، سید جواد یحیی‌زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از مسیر ارتباطی خلخال – اسالم در حوزه استحفاظی گیلان اظهار کرد: در پاسخ به درخواست‌های مکرر […]

آغاز ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی خلخال – اسالم

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل آغاز ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی خلخال – اسالم به گزارش خبرنگار هاریکا، سید جواد یحیی‌زاده ظهر پنجشنبه در بازدید از مسیر ارتباطی خلخال – اسالم در حوزه استحفاظی گیلان اظهار کرد: در پاسخ به درخواست‌های مکرر مردم، این شهرستان و گردشگران با هماهنگی صورت گرفته با مسئولان شهرستان تالش، بهسازی و ترمیم جاده ارتباطی خلخال – اسالم در حوزه استحفاظی استان گیلان به زودی آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: ناهمواری سطح جاده مشکلاتی را برای تردد مسافران این جاده زیبا و گردشگری ایجاد کرده است.
سرپرست فرمانداری خلخال گفت: در سال‌های گذشته برای تعریض، بهسازی و تبدیل بخشی از این راه در حوزه استان اردبیل به راه اصلی بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده و انتظار از مسئولان شهرستان تالش ارتقا سطح راه در حوزه استان گیلان است.
در این بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان تالش نیز افزود: به دلیل شرایط جوی و آب و هوایی و بارش برف و باران امکان بهسازی و آسفالت راه در این مسیر وجود ندارد.
کیاعاشوری خاطرنشان کرد: با مساعد شدن شرایط جوی اجرای روکش آسفالت در بخش‌های تخریب شده و ناهموار جاده اجرا و خواسته اهالی خلخال محقق خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: وضعیت فعلی جاده با وجود ناهمواری‌های بیشمار ناشی از برف‌روبی و نمک‌پاشی پاییز و زمستان سال‌جاری برای تردد مسافران و گردشگران هر ۲ استان گیلان و اردبیل خوشایند نیست و ترمیم خرابی‌های آسفالت جاده در دستور کار فرمانداری تالش قرار گرفته است.
سرپرست فرمانداری تالش بیان کرد: ۴۷ کیلومتر از مسیر ۷۰ کیلومتری اسالم – خلخال در حوزه استحفاظی استان گیلان بوده و این جاده زیبای گردشگری جز محورهای فرعی مهم، کوهستانی و گردشگرپذیر شهرستان تالش است.
کیاعاشوری ادامه داد: هر سال در کنار استقبال زیاد گردشگران از طبیعت بکر و جاده رویایی این منطقه، شاهد تردد زیاد خودروها در این مسیر کوهستانی صعب‌العبور و برفگیر هستیم که این امر به رغم استمرار بارش‌ها، کولاک و سقوط بهمن حساسیت عملیات راهداری را چند برابر می‌کند.
وی گفت: ۴۷ کیلومتر از جاده ارتباطی اسالم – خلخال در حوزه استحفاظی شهرستان تالش واقع شده و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تالش برای نگهداری و حفظ آن اقدامات متعددی را در طول سال انجام می‌دهد. امیدوارم خبر آغاز ترمیم و بهسازی جاده ارتباطی خلخال – اسالم براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 18:53:21