میزبانی مدارس اردبیل از مسافران به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  میزبانی مدارس اردبیل از مسافران , رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست , به گزارش هاریکا خبر، احمد ناصری عصر سه شنبه در نشست نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: تعدادی از مدارس این استان برای اسکان مسافران فرهنگی […]

میزبانی مدارس اردبیل از مسافران

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا در اخبار اردبیل  میزبانی مدارس اردبیل از مسافران , رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست , به گزارش هاریکا خبر، احمد ناصری عصر سه شنبه در نشست نوروزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: تعدادی از مدارس این استان برای اسکان مسافران فرهنگی در ایام نوروز آماده شده است و در تمامی این مدارس اجرای طرح بهداشتی است. پروتکل های مقابله با کووید-19 در نظر گرفته شده است.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست

در میزبانی مدارس اردبیل از مسافران رعایت پروتکل‌های بهداشتی مبناست وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ولی عهد، مدارس و پذیرایی از وطن پرستان در اردبیل ساماندهی می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به رفع برخی محدودیت ها برای مقابله با کرونا در کشور، اماکن و تجهیزات لازم برای اسکان فراهم شده است. مسافران نوروزی در مدارس استان اردبیل.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: خانه معلم مرکز پذیرایی از مهمانان فرهنگی در شهرستان های خلخال، گرمی، سرعین و نمین می شود.
ناصری تصریح کرد: تعدادی از مدارس استثنایی از جمله مدارس شبانه روزی برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به آمادگی مدارس شبانه روزی برای اسکان فرهنگیان در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر و نیر گفت: پذیرایی واحد برای آنها راه اندازی می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه شیوع بیماری عروق کرونر در 2 سال گذشته تعداد سفرها را به شدت کاهش داده است، پیش بینی می شود نوروز امسال با افزایش چشمگیر مسافران نوروزی همراه باشد.
ناصری گفت: تلاش می کنیم تمامی امکانات و شرایط را مطابق دستورالعمل های بهداشتی فراهم کنیم تا بتوانیم خدمات مطلوبی را به میهمانان نوروزی 1401 ارائه کنیم.