به گزارش خبرگزاری هاریکا ، “جاش گوتهایمر” ، دموکرات از نیوجرسی ، عصر پنجشنبه (به وقت واشنگتن) با انتشار پیامی در توییتر پیش نویس نامه خطاب به آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا را اعلام کرد که از اعمال محدودیت های شدید علیه ساخت ایران. وی در توئیتی نوشت: “من با مایکل تی هستم.” […]

به گزارش خبرگزاری هاریکا ، “جاش گوتهایمر” ، دموکرات از نیوجرسی ، عصر پنجشنبه (به وقت واشنگتن) با انتشار پیامی در توییتر پیش نویس نامه خطاب به آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا را اعلام کرد که از اعمال محدودیت های شدید علیه ساخت ایران.

وی در توئیتی نوشت: “من با مایکل تی هستم.” “مک کال (جمهوری خواه از تگزاس) در حال رهبری گروهی دو حزب از 24 حزب دموکرات و جمهوریخواه است که طرفدار تحمیل مجازات علیه ایران هستند.”

گوتهایمر در پیام دیگری در توئیتر افزود: “ما با وزیر امور خارجه آنتونی بلینکن موافقیم که توافق بلندمدت ، مستحکم و سختگیرانه روش صحیحی برای محافظت بهتر از ما و متحدانمان در برابر ایران سلاح هسته ای و ترور است.” “بله ، ما موافقیم.”

24 عضو مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای سرگشاده با تکرار نادرست نوشتند: “ما معتقدیم که توافقنامه به اصطلاح برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1 + 5 برای جلوگیری از دسترسی تهران به سلاح کافی است.” ادعاهای مقامات واشنگتن علیه ایران. هسته را تضمین نمی کند. در ازای اعمال محدودیت های موقتی بر جنبه های برنامه هسته ای ایران ، این معامله به تهران امکان دسترسی به میلیون ها دلار تخفیف در تحریم ها را داد. “منابع مالی که ایران برای پیشبرد برنامه موشکی خود و افزایش پشتیبانی خود از تروریسم استفاده می کند.”

این نامه ادامه داد: “ما [نمایندگان کنگره] از شما [وزیر امور خارجه بلینکن] می خواهیم با متحدان ما همکاری کند و به صورت دو جانبه و از طریق مجلس نمایندگان و سنا با کنگره مشورت کنید تا به توافق بهتر و جامع تری با ایران را تنظیم کنید ؛ توافقی که مانع دستیابی ایران به سلاح هسته ای شود و فعالیتهای مخرب تهران را در جهان کاهش دهد. “این توافق نامه به حفظ امنیت و منافع ایالات متحده و متحدان ما از جمله اسرائیل کمک خواهد کرد.”

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر