تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد به گزارش کانال خبری ایران هاریکا طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد ۱۰ میلیارد دلار منابع برای این پروژه در نظر گرفته شد که ۵۰ درصد آن به پیمانکار پرداخت شد اما پیشرفت فیزیکی […]

تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش کانال خبری ایران هاریکا طیب امینی در گفت‌وگو با هاریکا خبر، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح نمین اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد 10 میلیارد دلار منابع برای این پروژه در نظر گرفته شد که 50 درصد آن به پیمانکار پرداخت شد اما پیشرفت فیزیکی پروژه 35 درصد است.

وی تصریح کرد: پیمانکار پروژه قول داد تا پایان فروردین شرایط جوی را برای بهره برداری از این تقاطع بهبود داده و امکان تردد خودروها در این تقاطع را فراهم کند.

فرماندار شهرستان نمین

فرماندار شهرستان نمین با بیان اینکه با تحقق این پروژه دسترسی به 20 روستا و همچنین کارگران و کارکنان کارخانه سیمان تسهیل می شود، گفت: تحقق این پروژه از ادامه عبور و مرور روستائیان جلوگیری می کند کارکنان کارخانه سیمان به سفر ایمن به نمین ورودی شهر نمین از جنوب این شهر قابل مشاهده است.

امینی افزود: این تقاطع و زیرگذر به طول 825 متر در دست احداث است. تاکنون قسمت های مهمی از این پروژه به بهره برداری رسیده و پیمانکار قول داده که این پروژه عمرانی در ابتدای سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای این پروژه 500 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و 4 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته و شاهد پرداخت آن به پیمانکاران هستیم.

امینی افزود: در کنار بدهی 5 میلیارد دلاری به پیمانکار، 3 میلیارد دلار نیز بابت بدهی به مالکان برای رفع اختلافات در این راستا پرداخت می کنیم که یک میلیارد و 2 میلیارد آن به مالکان پرداخت شده است. حساب ها تا پایان فروردین ماه این منطقه واریز خواهد شد.