تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل به ۵ نفر رسید در اخبار زنده اردبیل ، به گزارش خبرگزاری هاریکا ، شهرام حبیب زاده با اشاره به نتایج مثبت آزمایش کرون انگلیس بر روی سه نفر دیگر از اردبیل ، اظهار داشت: در مجموع تعداد بیماران به ۵ قطعی آلوده و یک نفر مشکوک شده […]

تعداد مبتلایان به کرونای انگلیسی در اردبیل به ۵ نفر رسید

در اخبار زنده اردبیل ، به گزارش خبرگزاری هاریکا ، شهرام حبیب زاده با اشاره به نتایج مثبت آزمایش کرون انگلیس بر روی سه نفر دیگر از اردبیل ، اظهار داشت: در مجموع تعداد بیماران به 5 قطعی آلوده و یک نفر مشکوک شده است.
وی اظهار داشت: هم اکنون 4 بیمار در بخش تاج بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل بستری هستند و به زودی یکی از بیماران پیگیری و بستری می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: با توجه به موارد مشکوک تاج انگلیس در استان اردبیل ، امروز جلسه ای برای کنترل این بیماری که نتیجه نوع جهش یافته ویروس کووید 19 است ، برگزار شد که در آن دقیق و غربالگری کامل افرادی که به اردبیل سفر کرده اند از استان خوزستان و عراق تأیید شده است.
حبیب زاده افزود: مشاهدات و حساسیت ها در این زمینه افزایش می یابد تا افرادی که علائم این نوع کرونا را دارند بلافاصله شناسایی و قرنطینه شوند و در این راستا افرادی که هیچ علائمی از بیماری ندارند در دوره نقاهت نگهداری می شوند. به مدت 5 روز در خانه. ” آنها خواهند بود.
به گفته این مقام مسئول ، برای جلوگیری از افزایش و گسترش کرونا انگلیس در اردبیل ، عموم مردم نیاز به همکاری با دستگاه های مربوطه دارند و در صورت مشاهده علائم احتمال عقد قرارداد کرونا انگلیس ، باید بلافاصله فرد مظنون را تحت نظر قرار داد. مراقبت شده هنگامی که اقوام از استان خوزستان یا آشنایانی از عراق قصد سفر به این استان را داشتند ، باید بلافاصله اطلاعات کامل را به سامانه 4030 گزارش دهند تا فرد تحت نظارت قرار گیرد.