۵۸ هزار دوز واکسن کرونا در پارس آباد تزریق شد به گزارش اخبار اردبیل  , ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: تا کنون ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا به شهرستان پارس آباد تخصیص یافته و ۵۸ هزار دوز از آن تزریق شده است. وی با اشاره به اینکه تست کرونا در دو […]

۵۸ هزار دوز واکسن کرونا در پارس آباد تزریق شد

به گزارش اخبار اردبیل  , ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: تا کنون ۶۰ هزار دوز واکسن کرونا به شهرستان پارس آباد تخصیص یافته و ۵۸ هزار دوز از آن تزریق شده است.
وی با اشاره به اینکه تست کرونا در دو مرکز نمونه گیری در شهر پارس آباد انجام می‌گیرد، ادامه داد: به همت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد نمونه گیری تست کرونا در مرکز بهداشت رفیعی و سالن ورزشی شهید آقایی روزانه تا ۵۰۰ تست انجام می‌گیرد.
فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: در مراکز تست کرونا از تمامی افراد مشکوک به کرونا نمونه گیری و در مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه نیز جواب به آن‌ها داده می‌شود.
وی تاکید کرد: از مردم انتظار است ضمن دریافت واکسن کرونا در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دوری از دورهمی ها اهتمام ویژه داشته باشند.
امامی در خصوص تکمیل واکسیناسیون سالمندان بالای ۶۰ سال که اولویت تزریق واکسن کرونا است، عنوان کرد: در افراد بالای ۶۰ سال یک هزار و ۳۱۶ نفر حدود ۶۸ و نیم درصد تزریق شده و این رقم باید با اطلاع رسانی و تسهیل دسترسی‌ها به درصد میانگین شهرستان ارتقا یابد.