۱۱۰ ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۱۱۰ ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل ابوالفضل دشتبانی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد تا هر کیلو پرتقال مرغوب ۸ هزار تومان و سیب قرمز […]

۱۱۰ ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ۱۱۰ ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل ابوالفضل دشتبانی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: بر اساس آخرین تصمیم ستاد تنظیم بازار، مقرر شد تا هر کیلو پرتقال مرغوب ۸ هزار تومان و سیب قرمز مشگین‌شهر نیز ۸ هزار تومان در بازار عرضه شود که ۲۰ درصد پایین‌تر از نرخ عرضه سیب و پرتقال در بازار است.
وی تصریح کرد: ۳۴ ایستگاه در اردبیل، هیر، آراللو و ثمرین عرضه میوه شب عید را انجام می‌دهند و در ۷۶ ایستگاه شهرستان‌ها و مناطق روستایی و عشایری نیز توزیع میوه شب عید با کیفیت و مرغوبیت مطلوب انجام می‌شود.
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: قرار است ۴۶۲ تن سیب و ۷۰۲ تن پرتقال در این ایام عرضه شود تا مردم میوه شب عید خود را تأمین و تهیه کنند.
دشتبانی افزود: عرضه میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در مناطق مختلف استان آغاز خواهد شد و سعی ما بر این است تا با کمترین ازدحام و شلوغی مردم بتوانند میوه ایام عید خود را به شکل مطلوب تأمین کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: به صورت روزانه بارگیری سیب و پرتقال از سردخانه انجام و در مناطق مختلف شهری و روستایی عرضه این محصولات را انجام خواهیم داد.
دشتبانی اضافه کرد: از طریق سامانه بازارگان و کالاهای اساسی توزیع هوشمند میوه شب عید به انجام می‌رسد تا تحویل آن را در درب منازل در کمترین زمان شاهد باشیم.
وی بیان کرد: با تاکید وزیر جهاد کشاورزی سعی بر این است تا عرضه میوه شب عید در تعطیلات نوروزی نیز ادامه پیدا کنند تا مردم به راحتی بتوانند به تناسب نیاز خود خرید میوه را با قیمت مصوب انجام دهند.
مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل ادامه داد: همکاران ما تلاش خواهند کرد تا در محل‌های تعریف شده در مناطق مختلف شهر این فعالیت مناسب را در حمایت و پشتیبانی از اقشار مختلف مردم انجام داده تا امکان خرید و تهیه میوه برای شهروندان استان اردبیل فراهم آید. امیدوارم خبر ۱۱۰ ایستگاه توزیع میوه شب عید در اردبیل براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:00:50