گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با محوریت گردشگری و همچنین طرح‌های تولیدی متعددی در شهرستان سرعین در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن این […]

گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند داود شایقی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با محوریت گردشگری و همچنین طرح‌های تولیدی متعددی در شهرستان سرعین در حال اجراست که با به نتیجه رسیدن این طرح‌ها ظرفیت اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه جهش مضاعفی پیدا می‌کند.
وی از راه‌اندازی مرکز بین‌المللی تحقیق و توسعه بذر قارچ خوراکی، کمپوست، محصولات صنعت ساختمان، توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای، آب معدنی و پروژه گردشگری باغمیشه خبر داد و تصریح کرد: همه این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سال آینده به ثمر نشسته و خروجی آن تولید و عرضه محصولات با کیفیت به صورت استانی و خارج از استان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه نگاه به توسعه سرعین نباید نگاه فصلی و یا مقطعی باشد، گفت: سرعین برند ملی و بین‌المللی است و وظیفه داریم تا منطبق بر استانداردهای پذیرش توریسم در سطح دنیا، در سرعین نیز پذیرش توریسم خارجی را با هدف افزایش سرانه درآمدی مردم ارتقا دهیم.
شایقی افزود: برای حضور گردشگران خارجی در سرعین در کنار احداث هتل پنج ستاره باید کلینیک‌های مجهز آبدرمانی آن هم به صورت وی. آی. پی و استاندارد انجام شده تا اقدام مؤثر در تحول گردشگری و افزایش درآمدزایی این بخش را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: با تاکید استاندار اردبیل قرار شد مشاور زبده برنامه ۵۰ ساله را برای توسعه متوازن سرعین تدوین کند تا به دور از نگاه مقطعی بتوان این شهر را متناسب با شرایط و برندی که دارد، بیشتر معرفی کرد. امیدوارم خبر گردشگری سرعین ارزش افزوده بیشتری را تولید می‌کند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 12:47:45