چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در اردبیل برگزار می شود به گزارش اخبار اردبیل  , حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت و گو با خبرنگار هاریکا، ضرورت تعریف برنامه‌ها برای اطلاع‌رسانی و حضور حداکثری خانواده روحانیون و طلاب را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: شرح وظایف برای برگزاری چهارمین جشنواره قرآن و […]

چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در اردبیل برگزار می شود

به گزارش اخبار اردبیل  , حجت‌الاسلام عزیز صابر در گفت و گو با خبرنگار هاریکا، ضرورت تعریف برنامه‌ها برای اطلاع‌رسانی و حضور حداکثری خانواده روحانیون و طلاب را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: شرح وظایف برای برگزاری چهارمین جشنواره قرآن و عترت باید تشریح شود تا مرکز خدمات حوزه علمیه استان و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل بتوانند در اجرای مطلوب و حضور حداکثری مخاطبین، موفق عمل کنند.
وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی این جشنواره در مرداد و شهریور ماه، بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره انس هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام وحی است.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان ضرورت استفاده از ظرفیت صدا و سیما برای تبلیغ، اطلاع‌رسانی و تشویق خانواده طلاب و روحانیون برای شرکت در جشنواره را مورد تأکید قرار داد و افزود: با همکاری حوزه علمیه و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی، تمام توان خود برای جشنواره‌ای بهتر از سال‌های قبل به کار خواهیم بست.
حجت‌الاسلام صابر تصریح کرد: بخش‌های آموزش جشنواره شامل روخوانی، روان‌خوانی و صحیح‌خوانی، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان، تفسیر، صحیفه‌سجادیه، نهج‌البلاغه، کتابخوانی و نقاشی، سبک زندگی، پرسمان قرآنی، تفسیر آسان، قصه‌های قرآن، صحت قرائت نماز، حجاب، عفاف و ازدواج در اسلام است که علاقمندان پس از شرکت در این دوره گواهینامه رسمی از سازمان دارالقرآن دریافت می‌کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: ثبت نام برای شرکت در جشنواره تا ۱۷ هاریکا ماه از طریق سامانه سخا و شرکت در کلاس‌های آموزشی در سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت انجام می‌شود.
این مسئول به نحوه ارسال آثار به جشنواره اشاره و اظهار کرد: افراد علاقمند می‌توانند آثار خود را از اول تا ۳۰ ام هاریکا ماه به شماره ۰۹۳۷۲۵۵۹۳۲۱ در پیام‌رسان ایتا و واتس آپ ارسال کنند.