پیام رزمایش سپاه ایران در مرز آذربایجان حسن همجواری و دوستی است به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد در خطاب به جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: […]

پیام رزمایش سپاه ایران در مرز آذربایجان حسن همجواری و دوستی است

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد در خطاب به جمهوری آذربایجان، اظهار کرد: پیام رزمایش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای مشترک با جمهوری آذربایجان حسن همجواری و دوستی و مودت بوده و انتظار داریم جمهوری آذربایجان حسن همجواری را رعایت کرده و پای نیروهای بیگانه را به منطقه باز نکند.
خطیب جمعه پارس آباد افزود: برگزاری رزمایش نیروی زمینی در منطقه گوشه‌هایی از افتخار، اقتدار و عزت نظامی جمهوری اسلامی ایران بود که این عزت و اقتدار را مدیون خون شهدا هستیم.
حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص هفته دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان و جانبازان و شهدا بودند و هفته دفاع مقدس نماد مقاومت ملت ایران اسلامی است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد با اشاره به اینکه مشکل بیکاری در این شهرستان جدی است، تاکید کرد: با وجود مجموعه‌های بزرگ دامپروری، اقتصادی و کشاورزی در منطقه بیکاری در این شهرستان قابل قبول نیست و مسئولین در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.
وی برای کاهش ابتلاء به ویروس کرونا و حفظ سلامتی جامعه عنوان کرد: از مردم انتظار است دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و تزریق واکسن را جدی بگیرند.
امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطاب به شورای اسلامی شهر و شهردار پارس آباد، افزود: جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر ساماندهی شود که این وضعیت در شأن شهرستان پارس آباد نیست.