هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یک قدم به سمت سربلندی است به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سردار جلیل بابازاده قانع که عصر چهارشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در اردبیل سخن می‌گفت به نقش ارزشمند و تعیین کننده شهدای دفاع مقدس و روحانیون مبارز اشاره و اظهار کرد: عزت و امنیتی […]

هر رأی مردم در انتخابات ۱۴۰۰ یک قدم به سمت سربلندی است

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، سردار جلیل بابازاده قانع که عصر چهارشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ در اردبیل سخن می‌گفت به نقش ارزشمند و تعیین کننده شهدای دفاع مقدس و روحانیون مبارز اشاره و اظهار کرد: عزت و امنیتی که هم اکنون در کشور داریم بر گرفته از رشادت‌های این عزیزان است و راه شهدا باید در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی کشور ادامه پیدا کند.

وی مسئولان را به مدیریت قوی و توانمند در برابر نقشه‌های شوم دشمنان دعوت کرد و افزود: میدان امروز، میدان نبرد با تحریم‌های اقتصادی دشمنان است و ما همواره نشان دادیم که مردم روزهای سخت و دشواریم که در هر مبارزه‌ای با دشمن پیروز می‌شویم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل با بیان اینکه راه مقاومت و ایثار همچون روزهای پر افتخار ۸ سال دفاع مقدس همچنان ادامه دارد بیان کرد: مردم ایران همواره نشان دادن که ادامه دهندگان راه شهدا و مقام معظم رهبری هستند و ارزش‌های انقلاب را همواره سر لوحه زندگی خود قرار داده اند.

سردار بابازاده به فداکاری‌ها و رشادت‌های مردم در دوران شروع کرونا اشاره کرد و گفت: در آن روزهای ابتدایی حتی ماسک و ضدعفونی کننده وجود نداشت و مردم و خیرین با مشارکت مسئولان این کشور را از مراحل سخت کرونا عبور دادند و این اقدامات در سایه اجرای طرح کمک‌های مومنانه و طرح شهید قاسم سلیمانی شکل گرفت.

وی مردم ایران را سرباز و تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ما به عنوان وارث این انقلاب که از امام خمینی (ره) بر ما یادگار مانده باید در تمامی عرصه‌ها با حضور حداکثری خود به دشمنان نشان دهیم برای سرنوشت و پیشرفت کشورمان خود اثر گذار هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل رأی مردم را مظهر اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: صراط مستقیم در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حرکت به سوی صندوق‌های رأی برای توسعه و پیشرفت کشور است و هر ایرانی باید با انتخاب درست و اصلح برگ زرین دیگری در دفتر پر افتخار انقلاب رقم بزند.

سردار بابازاده تصریح کرد: هر رأی ما همچون خاری در چشم دشمنان اسلام و کشورمان خواهد بود چرا که این مردم واقعیت بزرگ انقلاب هستند و در میدان‌های مختلف مبارزه با دشمن همواره نشان داده اند زیر بیرق مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی قدم برداشته و راه شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.