مدیریت مسئله‌محور مشکلات استان اردبیل را به حداقل رسانده است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدیریت مسئله‌محور مشکلات استان اردبیل را به حداقل رسانده است به گزارش خبرنگار هاریکا، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: در چند ماه اخیر با رویکرد مسئله‌محور به جای […]

مدیریت مسئله‌محور مشکلات استان اردبیل را به حداقل رسانده است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل مدیریت مسئله‌محور مشکلات استان اردبیل را به حداقل رسانده است به گزارش خبرنگار هاریکا، رضا قاسمیان عصر دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: در چند ماه اخیر با رویکرد مسئله‌محور به جای رویداد محور تلاش کردیم تا با کمک مدیران جوان و خوش‌فکر در استان اردبیل بخش عظیمی از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را پیشگیری کرده و در صدد رفع آنها برآییم.
وی تصریح کرد: ما باید به ۲ ویژگی ائتلاف‌سازی و فیصله دادن به مشکلات در دستگاه‌های اجرایی آراسته باشیم تا زمینه بسیاری از دغدغه‌ها و آسیب‌های اجتماعی را به نظاره بنشینیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: همه دستگاه‌ها باید کمک کار و پشتیبانی‌کننده سازمان‌های حمایتی همچون بهزیستی باشند تا مدیر جدید این مجموعه نیز همه دستگاه‌های اجرایی استان را پای کار آورده و از ظرفیت و توان آنها در جهت کمک به حل مشکلات استفاده کند.
قاسمیان افزود: ما با مدیریت مسئله‌محور سعی می‌کنیم تا با اولویت مشکلات و مسائل استان را احصا کرده و نسبت به حل آن گام‌های جدی را برداریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین چند ماهی که در استان بودیم با روش مدیریت مسئله‌محور سعی کردیم تا از تجمعات در جلوی استانداری اعم از تجمعات کارگری و صنفی پیشگیری کرده و مهمترین مشکلات و معضلات را در این زمینه با همراهی متولیان امر رفع کنیم.
قاسمیان اضافه کرد: وجود آسیب‌های اجتماعی متعدد اسباب شرمساری و سرشکستگی ماست و ما وظیفه داریم تا رفاه، امنیت و آرامش مردم را در بهترین شرایط فراهم کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل مسئولیت بهزیستی را تقویت ۲ مؤلفه محبت و کرامت اعلام کرد و ادامه داد: اگر محبت و برادری در کار باشد ما کمترین نگرانی و آسیب را شاهد خواهیم بود و در کنار آن باید همدیگر را در نهایت کرامت انسانی مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم. امیدوارم خبر مدیریت مسئله‌محور مشکلات استان اردبیل را به حداقل رسانده است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:01:32