مجوز احداث چهار درمانگاه جدید در استان اردبیل صادر شده است به گزارش اخبار اردبیل  , قادر برجی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با توجه به رسالت مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و حوزه درمان، سعی و تلاشمان بر این است تا توسعه زیرساخت‌ها را در بخش درمانی استان اردبیل با همراهی و […]

مجوز احداث چهار درمانگاه جدید در استان اردبیل صادر شده است

به گزارش اخبار اردبیل  , قادر برجی در گفت‌و گو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با توجه به رسالت مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و حوزه درمان، سعی و تلاشمان بر این است تا توسعه زیرساخت‌ها را در بخش درمانی استان اردبیل با همراهی و همکاری مجموعه‌های استانی و پشتیبانی‌های لازم ملی انجام دهیم.
وی تصریح کرد: در سال جاری احداث چهار درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفته به گونه‌ای که با اخذ مجوز ساخت این درمانگاه‌ها به زودی آغاز می‌شود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: احداث چهار درمانگاه مراحل قانونی خود را طی می‌کند و بعد از ابلاغ نقشه و برگزاری مناقصه پیمانکار انتخاب و کار عملیاتی آن انجام خواهد شد.
برجی از توسعه صد درصدی بیمارستان سبلان اردبیل خبر داد و افزود: بیمارستان سبلان اردبیل به عنوان مرکز تخصصی ارائه خدمات به بیماران در حال توسعه صد درصدی است که قطعاً در آینده نزدیک بخش عظیمی از امکانات و توسعه فضاهای جدید خدماتی را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سفر معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی بازدیدی را از بخش‌های مختلف این بیمارستان انجام دادیم و قول مساعد برای تکمیل این مجموعه دادند تا شرایط مناسب خدمات‌رسانی را شاهد باشیم.
برجی اضافه کرد: درمانگاه فعلی تا پنج طبقه در حال احداث است که این امر به ارتقا کمی و کیفی خدمات نیز کمک می‌کند.
وی بیان کرد: با احداث این مجموعه ۲۵۰ تخت به تعداد تخت‌های بیمارستانی افزوده خواهد شد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا به صورت تکمیلی بیمارستان سبلان بتواند به جامعه هدف سازمان ارائه خدمات کند.
برجی همچنین از سفر قریب‌الوقوع مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به استان خبر داد و گفت: در این سفر شاهد افتتاح سه پروژه عظیم در بخش درمانی تأمین اجتماعی در استان خواهیم بود که این مراکز شامل اورژانس، بخش ام. ار. آی و همچنین بخش دیالیز در حوزه درمانی تأمین اجتماعی خواهد بود.
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: سعی و تلاشمان بر این است تا امسال در کنار این پروژه‌ها، احداث چهار درمانگاه جدید را هم در شهرستان‌های مختلف به سرانجام برسانیم تا شرکا و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی از خدمات آن بهره‌مند شوند.