سرانه مصرف آرد اردبیل ماهانه ۱۵ هزار تن است به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل سرانه مصرف آرد اردبیل ماهانه ۱۵ هزار تن است علی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با تأمین به موقع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در تعطیلات پیش روی نوروزی سعی کردیم تا دغدغه‌های مردم را […]

سرانه مصرف آرد اردبیل ماهانه ۱۵ هزار تن است

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل سرانه مصرف آرد اردبیل ماهانه ۱۵ هزار تن است علی نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: با تأمین به موقع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در تعطیلات پیش روی نوروزی سعی کردیم تا دغدغه‌های مردم را در این حوزه برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: به تناسب ورود مسافران و گردشگران در شهرهای مختلف به ویژه سرعین، مشگین‌شهر و اردبیل تأمین آرد مورد نیاز حتی بیشتر از حد معمول تدارک دیده شده تا نانوایی‌ها در پخت نان مشکلی نداشته باشند.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: قرار شده با همکاری فرمانداری‌ها لیست کشیک پخت نان در نانوایی‌ها تهیه شود تا حتی در تعطیلات نوروزی نیز بخش عظیمی از نانوایی‌ها بتوانند برای مردم ارائه خدمات کنند.
نوبخت افزود: در صورت نیاز به تأمین آرد در این ایام، همکاران ما آمادگی فعالیت در کارخانه‌های تولید آرد استان را دارند و به موقع آرد واحدهای نانوایی تأمین خواهد شد.
وی ضرورت ارتقا کیفی تولید نان را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: با نظارت‌های مستمری که فرمانداری‌ها و شورای آرد و نان خواهد داشت، سعی بر این است تا مردم به صورت کمی و کیفی در تهیه نان در این ایام مشکلی نداشته باشند که مرغوب‌ترین نان از گندم تولید شده استان تهیه و در اختیار نانوایی‌ها قرار گرفته است.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل با رد شایعات افزایش قیمت نان در روزهای نخستین سال آینده اضافه کرد: هنوز تصمیمی در ارتباط با افزایش قیمت نان گرفته نشده و در ایام تعطیلات نوروزی و سپس ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب فعلی تولید و پخت نان انجام شده و به نیازمندی‌های مردم پاسخ خواهیم داد. امیدوارم خبر سرانه مصرف آرد اردبیل ماهانه ۱۵ هزار تن است براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 16:01:03