ساعت پخت نانوایی ها در نمین افزایش می یابد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ساعت پخت نانوایی ها در نمین افزایش می یابد به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی ظهر پنجشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان نمین با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز مشکل نان در سطح شهرستان […]

ساعت پخت نانوایی ها در نمین افزایش می یابد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل ساعت پخت نانوایی ها در نمین افزایش می یابد به گزارش خبرنگار هاریکا، طیب امینی ظهر پنجشنبه در کارگروه آرد و نان شهرستان نمین با اشاره به اینکه امسال در ایام نوروز مشکل نان در سطح شهرستان نخواهیم داشت، اظهار کرد: در مسیرهایی اصلی که مهمانان حضور خواهند داشت نانوایان به هیچ وجه تعطیل نخواهند بود.
وی با اشاره به اینکه مشکل آرد نداریم بیان کرد: آرد اضافه برای ایام نوروز پیش بینی کرده‌ایم فرمانداری و بخشداری‌ها برحسب نیاز در اختیار نانوایان قرار خواهند داد.
فرماندار نمین به افزایش بازدیدهای میدانی و تلفیقی فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، بخشداران و دهیاران اشاره و افزود: پخت نان در مسیر اصلی شهر نمین تا ساعت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت.
امینی با اشاره به اینکه نانوایان به هیچ وجه در پخت نان کوتاهی نکنند اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف فرمانداری و بخشداری‌ها را مطلع کنند. امیدوارم خبر ساعت پخت نانوایی ها در نمین افزایش می یابد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-17 12:46:12