دورخیز ورزشکاران رزمی اردبیلی برای فتح سکوهای جهانی به گزارش اخبار اردبیل  , بهروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: یکی از عمده برنامه‌های هیئت کاراته اردبیل افزایش گستره جمعیتی ورزشکاران کاراته‌کار بوده و خوشبختانه روز به روز بر جمعیت این رشته ورزشی نیز افزوده می‌شود. وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی […]

دورخیز ورزشکاران رزمی اردبیلی برای فتح سکوهای جهانی

به گزارش اخبار اردبیل  , بهروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار هاریکا، اظهار کرد: یکی از عمده برنامه‌های هیئت کاراته اردبیل افزایش گستره جمعیتی ورزشکاران کاراته‌کار بوده و خوشبختانه روز به روز بر جمعیت این رشته ورزشی نیز افزوده می‌شود.
وی بیان کرد: با توجه به تعطیلی باشگاه‌های سطح شهرستان اردبیل به علت ویروس منحوس کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی، تمرینات ورزشی خود را در محیط باز انجام داده و در بخش ویژه خبری نیز به صورت مستند از سیمای استان پخش شد.
قربانی، خاطر نشان کرد: در مسابقه کاتای مجازی سبک‌های آزاد کارگران، تعداد ۶۹ نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کردند که پس از داوری توسط کارشناسان بین المللی ۳ نفر به عنوان افراد منتخب معرفی شدند.
رئیس هیئت کاراته شهرستان اردبیل، به جهت شیوع ویروس کرونا و محدودیت در میزبانی و اجرای مسابقات ورزشی و صیانت از سلامت کارگران ورزشکار، رویکرد هیأت ورزش کارگری اجرای مسابقات به صورت مجازی است.
وی با اشاره به اسامی نفرات برتر مسابقات، تصریح کرد: ورزشکاران کارگر با اجرای حرکت کاتا و ارسال فیلم ۸۰ دقیقه‌ای از طرق فضای مجازی به دبیرخانه مسابقات مورد داوری قرار گرفتند و بنا بر رأی هیئت داوران، پیمان هاریکاآوران از استان آذربایجان شرقی، مهدی کاظمی از استان اردبیل و داود بهمدی از استان خراسان رضوی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم در این دوره از مسابقات شدند.