خیرین اردبیل در آزادسازی زندانیان سنگ تمام گذاشتند به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل خیرین اردبیل در آزادسازی زندانیان سنگ تمام گذاشتند به گزارش خبرنگار هاریکا، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل اظهار کرد: رتبه ممتاز استان در جلب کمک‌های […]

خیرین اردبیل در آزادسازی زندانیان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل خیرین اردبیل در آزادسازی زندانیان سنگ تمام گذاشتند به گزارش خبرنگار هاریکا، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل اظهار کرد: رتبه ممتاز استان در جلب کمک‌های خیرین افتخاری بزرگ برای استان اردبیل است که شایسته است این حرکت‌های خداپسندانه و نیکوکارانه از طریق رسانه‌ها ترویج و الگویی برای نسل‌های بعدی باشد.
وی تصریح کرد: ما به وجود چنین خیرین و افراد نیکوکار در کمک به نیازمندان در حوزه‌های مختلف افتخار می‌کنیم و شایسته است آموزش و پرورش در فرآیند آموزشی و پرورشی خود در تربیت و تعالی چنین انسان‌های شایسته و متعالی همتی راستین داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جامعه‌ای که در آن افراد نسبت به سرنوشت هم بی‌تفاوت نباشند و دستگیر و مددکار یکدیگر باشند، در آن جامعه فضیلت‌ها رشد کرده و تعالی انسان‌ها را به شکل واقعی شاهد خواهیم بود.
آیت‌الله عاملی افزود: این حرکت شایسته‌ای است که در آستانه عید نیمه شعبان و ایام سال نو جمعی از خیرین با محوریت ستاد دیه به آزادی ۳۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی کمک کنند تا با آزادی سرپرستان خانوارها بستر و فضای معنوی و ارزشی در جامعه فراهم شده تا این افراد در کنار خانواده‌های خود روزگار خوبی را سپری کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ستاد دیه با فرهنگ‌سازی و حرکت مقبول در جلب کمک‌های خیرین سعی دارد تا همه ساله در مناسبت‌های مختلف چنین اقدامات مؤثری را انجام داده و به شادی بیش از گذشته بسیاری از خانواده‌ها و گروه‌های مختلف جامعه کمک کند.
امام جمعه اردبیل اضافه کرد: نباید افراد متمول در انجام کارهای شایسته و نیک کوتاهی و قصور داشته باشند بلکه بهتر است در آستانه عید نوروز در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کرده و یاریگر دیگر همنوعان خود باشند.
به گزارش خبرنگار هاریکا، در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۲۱ نفر از خیرین همراه ستاد دیه تجلیل و قدردانی شد. امیدوارم خبر خیرین اردبیل در آزادسازی زندانیان سنگ تمام گذاشتند براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-16 18:48:35