حذف امضاهای طلایی گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار، با تبریک هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مردم ایران اسلامی اظهار کرد: دفاع مقدس سند […]

حذف امضاهای طلایی گام موثری در برقراری عدالت و شفافیت است

به گزارش اخبار اردبیل  , به گزارش خبرنگار هاریکا، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیله سوار، با تبریک هفته دفاع مقدس را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و مردم ایران اسلامی اظهار کرد: دفاع مقدس سند زرین نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومین (ع) در خصوص مقام و جایگاه شهدا، عظمت شهدا را بالاترین جایگاه و مقام ویژه نزد خداوند معرفی کرد و گفت: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و جاری کردن وصیت نامه‌های آنان در جامعه و مدیریت کشور ضروری است.

امام جمعه موقت بیله سوارفرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت و افزود: بهترین مسیر توحید، سعادت دین و تقوا را در رکاب سید الشهدا بودن است و از خداوند متعال می‌خواهیم توفیق قدم برداشتن در مسیر سرور و سالار شهیدان را نصیب ما کند.

حجت الاسلام فاضلی نیا در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقوله برقراری عدالت در جامعه اظهار کرد: ما وقتی از برقراری عدالت، توسعه متوازن، ارزش‌های اجتماعی دَم می زنیم، اولاً این عدالت اجتماعی تدریجی خواهد بود و بلافاصله و در مدت زمان کوتاه عدالت بر قرار نمی‌شود ثانیاً بعضی از افراد و اشخاص که منافع شأن به خطر خواهد افتاد (حقوق بگیران نجومی، آقازاده‌ها و …)، ناراحت خواهند شد، ولی پایان این مسیر، مسیر نورانی خواهد بود.

خطیب موقت جمعه بیله سوار با قدردانی از دولت، مجلس و قوه قضائیه انقلابی در بحث حذف امضاهای طلایی گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه در بحث مجوز کسب و کارها، انتشار صورتحساب‌های مالی سازمان‌ها، تعیین برگ سبز خودرو در معاملات و حذف هزینه‌ها اضافی دفاتر اسناد رسمی و … با حذف امضاهای طلایی گام مؤثری در برقراری عدالت و شفافیت برداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و با ارائه تحلیل امنیتی منطقه اظهار کرد: از ثمرات خون شهدا و دفاع مقدس است که امروز آمریکا به صورت مفتضحانه از افغانستان فرار کرد.

وی ادامه داد: قطعاً به مرور زمان، انتقام خون حاج قاسم را از استکبار در صحنه‌های مختلف خواهیم گرفت.

امام جمعه موقت بیله سوار عضویت رسمی ایران در پیمان شانگهای، گشایش‌های اقتصادی پیش رو را نوید بخش آینده اقتصادی روشن و پر رونق در بحث واردات و صادرات دانست و افزود: توافق اخیر آمریکا با انگلیس و استرالیا و دور زدن هم پیمان خود (فرانسوی‌ها)، آمریکا را غیرقابل اعتماد کرد که حتی در بعضی شرایط به هم پیمان خود نیز رحم نمی‌کند و دور می‌زند.

حجت اسلام فاضلی نیا با اشاره به سیاسیت های کثیف و خبیثانه عربستان صعودی در راه اندازی شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ایران اینترنشنال گفت: اخیراً آل سعود با سرمایه گذاری هنگفت مالی در صدد ایجاد شبکه «ایران اینترنشنال آذری» است که هدف از آن ایجاد تفرقه و بحث قومیت گرایی در مناطق آذری زبان است که باید مردم و مسئولان اطلاعاتی و امنیتی، نهایت هوشیاری و بصیرت لازم را برای خنثی سازی این توطئه شوم به کار گیرند.