«حامد رضایی» سرپرست بهزیستی استان اردبیل معرفی شد به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل «حامد رضایی» سرپرست بهزیستی استان اردبیل معرفی شد به گزارشهاریکا خبر، در آئینی که عصر دوشنبه با حضور معاون سازمان بهزیستی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل برگزار شد، بعد از گذشت ۶.۵ سال از تلاش‌ها […]

«حامد رضایی» سرپرست بهزیستی استان اردبیل معرفی شد

به گزارش کانال خبری ایران در کانال اخبار اردبیل «حامد رضایی» سرپرست بهزیستی استان اردبیل معرفی شد به گزارشهاریکا خبر، در آئینی که عصر دوشنبه با حضور معاون سازمان بهزیستی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل برگزار شد، بعد از گذشت ۶.۵ سال از تلاش‌ها و زحمات «بهزاد ستاری» قدردانی و «حامد رضایی» به عنوان سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل معرفی شد.

مدیرکل سابق بهزیستی استان اردبیل در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در ۶.۵ سال گذشته اظهار کرد: در این مدت سعی کردیم تا در حوزه‌های متعدد خدمات تخصصی سازمان بهزیستی در خدمت جامعه هدف و نیازمندان باشیم.

بهزاد ستاری تصریح کرد: رشد ۸۵ درصدی خدمات ارائه شده در مراکز شبانه‌روزی توانبخشی و توسعه مراکز مشاوره روان‌شناختی را یادآور شد و تصریح کرد: با تحویل ۹۲۳ واحد مسکن و ایجاد اشتغال برای ۶۴۸ نفر سعی کردیم تا در خدمت جامعه هدف بهزیستی باشیم.

وی به فعالیت‌های پیشگیرانه در بحث غربالگری شنوایی و بینایی نوزادان اشاره کرد و گفت: از طریق خط مشاوره ۱۴۸۰ و مراکز اورژانس اجتماعی سعی کردیم تا در خدمت آسیب‌دیدگان حوزه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل سابق بهزیستی استان اردبیل افزود: مأموریت سازمان بهزیستی مأموریت تخصصی با رویکردهای پیشگیرانه بوده که در بخش‌های مختلف اعم از پیشگیری از اعتیاد، معلولیت و آسیب‌های اجتماعی سعی شد تا با نگاه کارشناسی فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر انجام شود.

ستاری به نقشه راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قالب برنامه پنج ساله اشاره کرد و ادامه داد: ۲ برنامه در این راستا اجرایی شده و برنامه سوم پنج ساله پیشگیری از اعتیاد از سال آینده در استان اردبیل آغاز می‌شود که امیدواریم با همراهی ۲۲ دستگاه و پنج دانشگاه به صورت علمی و تخصصی این برنامه‌ریزی‌ها عملیاتی شود.

وی به احداث سایت اورژانس اجتماعی به عنوان بزرگترین سایت کشوری اشاره کرد و گفت: در بحث مجموعه خانه کودکان و شکوفه‌ها راه‌اندازی این مجموعه را در ارائه خدمات به خانواده‌ها شاهد بودیم در کنار آن مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع) در حد یک بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی و به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال تکمیل و راه‌اندازی است.

مدیرکل سابق بهزیستی استان اردبیل ضرورت تعامل و ارتباط سازمان بهزیستی را با سایر نهادها در حل مشکلات و نارسایی‌های جامعه هدف بهزیستی یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاشمان بر این است تا ۴۵ واحد مسکونی را که آماده افتتاح شده، تحویل مددجویان دهیم. امیدوارم خبر «حامد رضایی» سرپرست بهزیستی استان اردبیل معرفی شد براتون مفید بوده باشه

 
2022-03-15 10:01:38